Disegni cù punti in unghie

Molti nobili moderni, facennu manicure , preferanu solu solu bright, positivi è culori. I so novi disinni è tecniche sò parechje spessu. Qualchidunu di elli sò semprici semprici cumplèttanu. Pigliate, per esempiu, imaghjini di i punti nantu à i chjavi. Sò astri maravigliosu. Ma u più impurtante hè chì ùn hè micca necessariu esse un artista prufessiunale per realizà. Senza cumprà dotz, fantasize, cree è surprise!

I imagini simuli di dots nantu à unghie

Prima hè bisognu di capiscenu a terminologia. Dots hè una stigghiu strumentu chì visualmente s'assumiglia à un lettu biancu cù petite bole nantu à e so puntelli. E li pilastri sò reutilizati è ponu esse di tanti dimenisuni. Avete bisognu di stu dispusitivu per i pugilati. Strictly speaking, dedúse u nome di l'instrumentu s'assumiglia a parola "dots" in inglese.

I disegni sò scubbati nantu à i so unichi curtichi è longu. U duminiu simplice hè cunsigliu cumuni. Puderanu tene assai culore, differenti in grandezza, sia nantu à qualchi schema o chaoticamenti. À tutti i speci sò i stessi, avete bisognu à spicificà a bola in a laca. Inutili, ogni puntu avanti diventerà menu è menu (chì, da a strada, hè ancu spessu usatu in i disegni).

Inoltre un luminu di l'articulu di i punti nantu à i unghji hè una cunfida. Hè ricivutu, se mette u puntu prima, è poi allungau un pocu. Solu à stretchì micca, ùn hè micca necessariu in una linea recta, ma liggerà una strappatura. Commas ponu esse cunnessi cù l'altri, è i pezzi origini saranu acquistati.

Inoltre, cù i punti nantu à e unghji, pudete sculacciate linii diretti. Fantasizing and arranging different elements, pudete truvà facilmente un pitturante ornamentu, patrone, patronu. È per fà tuttu perfettu, avete bisognu à aderenti à e regule simplici:

  1. Prima di l'usu di i pezzi, aghjustate à u capu principale per seccà.
  2. Per u disegnu, i vernici cunventus è i tile acrilichi nantu à una basa di acqua sò adattati.
  3. Ancu dottene è piacevule à u lapisulu, avete bisognu di mantene a perpendicularie à u unghje.

Sculture passaghju di u panda nantu à e unghie cù i punti

  1. Cu la lacata bianca, pittura a meza di u unghje per quessa un gran circhiu.
  2. Mentre chì i pratichevuli bianchi, applicate una piccula cantina di laca negra nantu à u filu, mancianu i pezzi in questu (una bola media).
  3. Da a cuticule à u ciminiu di u cingulu, fate dui punti simetriichi - e gricchi. E scrive dui punti simmetri in u centru di a superficia bianca pittata - l'ochji.
  4. Pudete un puntu nìuru in mezu à u filu di u filu di u filu.
  5. Cù una bola più chjesa, fate dui punti bianchi in l'ochji.
  6. In più di ballerazioni più chjucu sò pupulari.