Cullera di Bath per i vostri propriu mani

Dopu avè riparatu, è quasi u passatu nantu à questu, certi voti avemu da esse bonu per cambià in l'appartamentu ancu tè è tapete. È u cantu dumandata ùn hè micca dispunibule! Se sapete cumu fà o coghju, ùn sarete micca difficili fà una rugna in u bagnu cù e to mani. Inoltre, l 'uggetti fatti cù i so propria manu tenenu una energia spiciale - anu purtatu una carrega di bona, cura è positiva. In i classi maestri prupone dui versioni sfarenti di l'attilliti cù e so mani. Prima di principià u prucessu di fà, misurà a talla di a matta chì necessite in u vostru bagnu.

Cumu fà una matita matta?

Sì propiu citatini di costura, pudete cose una buttula in u bagnu da un vechju fattu, per esempiu, da una T-shirt.

Avete bisognu:

Facendu un rugu:

  1. U diminuitu di u nostru pruduttu hè 40x50 cm. Taglià a basa di a rugna, allughjenu l'alloghji nantu à a suluzione.
  2. Tagliemu tagliate in anch'ella di 2,5 sm da a vende vieve. Per alcunisce una texture mejor, i taglioli sò più bè ravioli nantu à e fibres di tela.
  3. Aghjustate e tene per quessi i so vini torci. Trimate i tezzii in tingues di circa 10 cm. Prévisate i taglioli sulitori nantu à a basa da chì a linea di a suluzione passa per u centru di a striscia. I fiori sò stati situati à una distanza di 2 - 2,5 cm da un altru.
  4. E stufa di costura, avemu un matinu cun una bè texture sbuccia, chì assume l'umidità perfetta è hè facilmente secunda. Si tratta com'è una basa di un cìrculu, è cose steeci nantu à u spirale, hè pussibule di fà un tappe redondale interessanti.

Cumu attaccà un rugitu in u bagnu?

Avete bisognu:

Facendu un rugu:

In u nostru casu, a talla di a rug è 85x50 cm.

  1. Nant'à u cartulare femu una croce cù una linea verticale di 80 cm, horizontale - 30 cm. Ne avemu bisognu di u centru di u pruduttu in u prucessu di tissuti. Knitting is done according to the scheme. Perchè u pruduttu ùn hè micca deformatu, aghjustà articuli.
  2. Dopu avè finissimu u tecchettu, curreghja finiscinu cu i filamenti rigulati, oculve li (cusitu o ingaghjate nantu à a parti di a rugna).
  3. Tappeti di sfarenti in tessitura è i cordi di culore ani distinti, ma invariabilmente eleganti!