Perchè u ghjornu di u cane?

I ragiune di stu cumpurtamentu di u to petbu pò esse diversi. Questu hè moltu sfavientu à u pruprietariu, chì vole eseguisce rapidamente e aiutà u so cane. Normalmente, u zinger contrite u corpu stessu chì hè necessariu di ricusalli riservi energetichi. Ma eccu duvete pruvate d'applicà diverse trucelli, ma u ghjocu ùn vole micca di manghjà. Chì puderia esse u mutivu di una persistente mancanza d'appetite?

Rispunsèvuli per u ricusà di manghjà

  1. Tali cumportamentu pò causà una malatie dentale, denti rotulati. U dulore in a bocca ùn hè micca assai propie à u bonu aptitu.
  2. Diversi infizzioni di u gricchi pruvucanu una perdita di interessu nantu à l'alimentazione, sopratuttu si hè dura, è deve dumandà quandu averebbe gnaw. Spessu, tali malatii pò diventà chronicu è esse assuciatu cù allergii in cani . Avete bisognu à fighjate u cumpurtamentu di a petite è eliminate e cose.
  3. Sì u cane ùn mancianu è ghjè accumpagnatu da u vòmitu, è hè pussibule chì hà avvilinatu. Hè megliu cuntattà immediatamente in u veterariu è cumincià u trattamentu per ùn aggravate a situazione. Sò parechji drogu ancu causanu nude.
  4. A volta chì u mutivu di ricusate di manghjalli l'alimentazione hè chì hè solu di qualità poitta o troppu salitu. Cambiassi l'alimenta è vede s'ellu tornarà u so gustu.
  5. Sì u cane hè prestu è ùn manghja micca nudda, hè difficiule per respira, trimendu à u corpu, l'attività fìsica hà diminuite, hè un signale nantu à una malatie possibbili. Avà hà ovveru quarchi cosa di esse malatu è affettanu ancu l'appetite. Hè megliu ùn mette è fate un duttore.
  6. Chimiusa o di malatia d'ulcera peptica ùn aportanu micca à u desideriu di manghjà.
  7. U ghjacaru spessu ùn manghja per un pezzu dopu à l'operazione. Dopu qualchì tempu, ùn pò micca alimentatu à tutti, in particulare chì era in a cavità abdominal. À u primu, nutreghje cù u liquid, ligere è nutritiu. Hè megliu di fà questu fredu, ma in petite porzioni. Tuttu ciò chì u cane ùn hà micca bè di lavà, è a prossimu tempo di alimentazione fresca. In casu di piglià qualsiasi medicazione causatu perdita di l'appetite, pudete avè immediatamente cunsigliu un duttore per discutiri più di trattamentu.
  8. Succe chì un cane pregnant ùn mancianu. Pò esse pruvucatu da a tosciosa. Appena dura dui o tri simmonti, è ùn hè micca periculu per a mamma o a so foglia futura. Pò esse ancu accumpagnatu da una forte sedienta, vòmitu, oppressione, l'apparizione di schiuma gialla da a bocca durante u vucu. Sì a tettemia hè assai siveru è si prisintò in a secunna mità di a gravidanza, hè megliu di cuntattà u veterinaru per cunsigli.
  9. Cosa da fà quandu u cane ùn manciarà dopu u cunsigliu ? S'ellu si manghja l'afterbirth, allura a famine pareva solu in quasi cinque uri. Ma quandu è dopu à a venite da questu tempu, ella ùn hè scappatu di manghjà, perchè avete bisognu à chjamà u veterariu, altru ch'eddu pò esse rapidamente. Da a nutrimenta bona dipende ancu a vita di i so cresinsi, è deve cumpone un complexe di vitamini è minerali necessarii.

Quandu avete digià intesu, ci sò parechji ragiuni perchè un cane ùn mancianu. Prima, ùn anu micca peghju, forsi si cum'è manghja assai durante u pianu precedente. Ma u dispusitatu persistente di alimentazione durante u ghjornu pò digià averebbe affettà a so salute. Allora v'hà bisognu di circà a causa di a malatia è u turnà à un medico cunzignatu.