I cani naked

Probabilizmente, nessuna variità di i cani hè cuparta cun una quantità numerosa di legends è miti, cum'è i cani nòsni, chì a so apparenza sempre causanu sorpresa in l'ambienti è à quarchi à teme. Doppu a so urìgine, i scientifichi ùn sapemu micca cusì, chì ghjè un mutivu di intrigue in u mondu di i manichi di cane. I peri nude sò stati cunnisciuti da e persone chì vintu in cuntenenti diffirenti. Solu solu di u restu di u mondu, l'Australia è i paesi cù un clima assai calda, sò stati abbandunati.

Histoire d'origine

Finu a ora, u seguitu seguita un misteru à a storia: per esse chiuve razzi di cani nudu in parechji paesi per via di i stessi mutazioni o sò parenti distanti. Probabilmente, in tempi preistòrici i sti cani avianu un ghjornu intercontinentale. Per esempiu, à l'America da Asia, o viceversa. In ogni modu, stu fattu hè casi impositu stabilisce.

I primi cani, chì ùn anu micca guasi capiddi, appareru, sicondu i circunsidenti, in Africa in l'area di Gorky di u Big Lake. Puderianu a so lana per l'altitudine temperature in stu territoriu. A calor è u calore puderia cumportanu à una mancanza di capelli (in casi raramente, ci era una petita fossa di a testa, diti è a punta di a cuda), a lucazione di glànduli sudore nantu à a superficia entera di a pelle, perchè solu i ghjacari nudi in u calore per friddu ùn sguassate micca a lingua. Quessi ani animali ùn anu micca denti o ùn cambieni micca da u latte à l'indigente. Piuttostu ci si tratta i premolars. L'absenza di u capeddu hè a funzione dominanti.

Oghje, i cani nudi chì anu survivatu parechji seculi, si trovanu in u mondu in assai rigioni sottutropikuli. Pò esse truvati in Cina, Messico, Turchia, Etiòpia, Pérou, Argentina, Paraguay, Filippine è u Caraibulu.

I razzi di cani nùmmari

Oghje, a Federazione Cynologica Internaziunale ufficialmenti ricunnisciute parechje razze, li quali rapprisintanti sò tutte e cumpatibuli o quasi naziunale senza mancu. Sò crescuti chini, peru, i gugliuni nudi americani, è ancu un ghjoviu nettu mexicanu cù i so varietà - mini è puff. Inoltre, ci sò parechî razzi chjari chì ùn sò micca state ricunnisciuti da l'ICF: u cane nùttu di l'Incas, l'Antille e i cani neri Abissini, l'argentina vittiru, u Greyhound Turco, u rampuranu indianu è l'elefante, u cane africanu. Di sicuru, tutti quelli puderanu esse attribuiti à razzi rari di cani .