Assunta Cattedrale in Smolensk

L'attrazioni principali di a cità di Smolensk hè a Cattidrali di l'Assunzioni di a Vergine Maria, chì pò esse chjamatu u core di Smolensk è a so cartula visitante. A data di fundazione di a cattidrali hè 1001, quandu Vladimir Monomakh hà fattu a prima petra di a catedrale in onore di l'Assunzioni di a Mamma di Diu. A catedrale era u primu munumentu di l'architettura monumentale, situata nantu à u territoriu di Smolensk. A Cumpagnia di Sperimentu Santu hè in Smolensk in tale manera chì si pò vedà da ogni locu da a cità.

Storia di a Cattedrale di Assumption

Per più di cinque seculi in una fila a catedrale ùn hà cambiatu. Ma in 1611 a cità principia à settice di i pulacchi. I difendenti di a furtizza ùn vulianu micca per entra in captivity di l'inimitariu è, essendu trà i muri di a cattidrali, si nevaranu longu cù l'armata di avanzà di l'inemicu. I pulacchi dicisu di costruisce una cresia nantu à u situ di a cattedrale ardente. I Prutini di Smolensk è i santu eranu seputi sottu u restu restle. Fragmenti di a Cumpagnia di Speranza di Santa Sanguina fù scuperta durante l'scavichi archeologi.

Dopu Smolensk hè statu liberatu, Smolensk cuminciò à custruisce una nova catedrale, chì iniziu in u 1677 è durò casi un seculu, finu à u 1772. U maestru di u mese di u duminiu di pavese, Alexey Korolkov hà supervisatu l'erecciunazione di a chjesa. L'hà custruitu cum'ellu u prugettu è stimi, chì era guardatu in a so testa. Ma prontu una di i muri s'hè colapsatu è l'edifici hè stata cungiata. Per parechji anni, a Cumpagnia di Assunzia ùn era culpita. Korolkov muriu è pigliò cun ellu à a tomba u pianu pianificatu per a custruzzione di a Cumpagnia di Assunzioni. U casu hè stata cunfidata à l'architettu Kiev, A. Shedel, chì eventualmente cumpiitu a cattedrale di Smolensk, mudificà a so modica. Invece, a nova catedrale ùn hè micca stata longa: per via di constantu cambiamenti in u prugettu è u cambiamentu di architetti, i capi cintrali è occidentali di a cathia colapi. È solu in u 1767-1772 a cima hè stata restaurada.

Finu à u 1941 in a Cattedrale di l'Assumption Ci era un prototipu di l'Iconu di Smolensk di a Mamma di Diu "Odigitriya". Tuttavia, dopu chì e truppe tudischi accuminzaru a attaccari, l'imaghjera scappa in una direzzione ch'elli anu micca.

In a catedrala Uspenskoy sò ancu altri sacri, à quali i peregrins di tuttu u mondu sò disegnati:

A catedda survitò, anche u tempu è i guerri, per quale era necessariu passà per Smolensk.

A Cattidrali di Uspensky era custruita solu à u nordu di u situ vechju.

L'area di a catedrale hè più di 2000 metri cadadi, l'altitudine di i muri hè 70 metri. A decorazioni d'interni cumula l'antica architettura russa è u baroccu di u 18u seculu. In u cantonu nordu di a cattidrali fù custruitu un campanile, chì includenu i restani di u campanile di u 17u seculu.

In 2008-2009 a cattidrali hè stata restaurada: i campane è i culori sò stati rimissi à ellu.

In u 2010, l'iconostasi di a catedrale era illuminata da a so Santità Patriarca Kirill di Mosca è Tutta a Russia.

A Cumpagnia di Sighdura Santissima in Smolensk hà l'indirizzu: Russia, rigu di Smolensk, a citadella di Smolensk, a casa di Soborny Dvor, a casa 5. Quandu visitate a catedrale, ùn si micca scurdatu di e regule di aducazzioni in i loci santu.

A Cumpagnia di Assunzioni in Smolensk hè unu di u più grande in u territoriu di a Federazione Russa. Ghjè andendu à una cità meravigliosa nantu à u Dnieper, ùn vi scurdate di stà à stu monumentu architettonico majestu chì custituisci i famosi santuati, è à questu ghjornu sò servizii divina. Tù vi maravigliate a bellezza di u so internu è u putere di l'aspettu.