Giardinu botanicu, Minsk

À esse in a capitale di Bielorussia , vale a visità a perla di a cità - u giardinu botanicu cintrali in Minsk . Questu hè u più grande giardinu in Auropa - u so territoriu occupanu 153 ettari! Per tuttu u ghjornu hè difficiuli per passà tutte e so rinceru. Ma se avete u tempu liberu, deve dettu à i caminari passiunanti per i camini di u giardinu botanicu. Questa varietà di pianti reculse nantu à una lenza di terra, hè improbabile di vedà nuddu altru. Ma, per vultà quì, avete bisognu di sapè cumu ghjunghje à u giardinu botanicu di Minsk è u tempu di u so travagliu.

Modu operatore

I visitori sò stati espertezzi diurnu, solu u luni, chì ghjè un ghjornu sanitarie. In tutti l'altri ghjorni, u giardinu accumenza à 10.00 è finisci à 20.00. Ma a vendita di ticket d'ingressu è cumplittata à 19:00. L'urtulimu hè ancu per una ora di menu - finu à i 19:00. Questa modu di operazione hè da parte maiò à uttrovi. In a stagione fredda, u giardinu botanicu chjusu à 16:00 è, secondu, u bigliettu pò cumprà finu à a 15:00.

L'indirizzu di u giardinu botanicu in Minsk

Per fà à u giardinu botanicu, pudete piglià u trasportu più còmicu in a cità - u metro, o piglià l'autobus à u parcu. Landmark in l'estazione di metro - Park Chelyuskintsev. In certi dui centu metri da a sera di l'stazione di metro in u Surganova Street 2c, ci hè una entrata centrale per u giardinu. Cammina passatu hè casi impossible - a attinzioni si attrae da culori di neva-bianchi à l'entrata à u parcu.

U prezzu di u bigliettu à u Giardinu Botanicu di Minsk varieghja per e diverse categurie di visitatori. Cusì, i cunscriptori, i scoli, i studienti è pensioni sò intitulati bisognu per l'admission gratuitu. U restu di i visitanti paganu una media di circa dui soldi per visità u giardinu stessu è quasi un dòrum per visità l'internu. A causa di u cambiamentu constantu in u prezzu di a visita, fluveru. Per visite regularmente, pudete abse una sottoskrizzjoni, calculata per un mesi, annantu à u listessu cantu costanu u video di casate è a fotografia.

Eventi in u Giardinu Botanicu di Minsk

Ogni annu, a lista di l'eventi hè scandalizatu è aghjurnatu, ma arcane di elle ùn anu cambiatu è sò realizati sistematicamenti di annu à annu. Celebrazione di Maslenitsa, ferii maghju, u ghjocu Ivan Kupala è Indipendenza di Bielorussia - avvenimenti solenni annu.

Tempi tematichi, timed à l'epica di i fiori di i sfarenti vegetali - stagione lila, tulipanu à l'arbureti, i attelli di orquidee, esposizione di gladioli è roseli, fieri d'oeri appuntu di blueberries è cranberries - hè una lista incompleta di riunioni è celebrazione di u territoriu di u giardinu botanicu.

U Jardin Botanicu di Minsk hè stata fundata in u 1932, è oghje hè un monumentu ricunnisciutu di a natura è u patrimoniu naziunale di u populu. Cù a so struttura, u giardinu botanicu hè un paisaghju di u parcericu in u quale diverse gruppi di i pianti di tutte e mondu sò rapprisentati. Da u centru di u parcu s'aposentu corsi chì raghjunà u giardinu in settori, chì quellu chì hè dedicatu à un gruppu di pianti. A cullizzioni d'erbe, dendraru, criadizii, spiuncesi di laghi, fioriti è più più vistu in u Parcu Botanicu Centrale di Minsk.

L'urtulanu in u giardinu botanicu di Minsk, custruitu di menu di deci anni fà, hè una esposizione di i vegetali esotica di i tròpici, i subtropici è i deserti. I dimenisuni impurtanti di l'invernamentu stessu, situatu in parechji livelli, cum'è a furesta, sò particularmente interessanti à i visitori. I cundizioni climatichi ottimi, chì sò supportati quì, permettenu u cultivo di più di 600 spezie di cagiunati scandale.