Cumu punisce un zitellu?

A eternità dumila di crià i zitelli hè familiara à qualsiasi parente. Per avè i zitelli hè felicità, ma questu ùn significa micca chì u zitellu ùn porta sempre solu gioia è affettu. Da u tempu à u mumentu, i mamma è i pare sò affruntati cù i scarsi atti di i so friddi, cù a so rudezza è a disubbidenza. In questu casu, i genitori ripiglianza dinò a punizzioni di u zitellu per evità a richieste di l'incidentu. Ma in questu casu hè impurtante ùn micca everna u bastone è a viulenza fisica è psicoluggia inaccettabile.

Cumu punisce u zitellu correttu, per ùn fà per fallu dalle, è à u stessu tempu pudete trasmessu, quale hè a so tortu? Per risolvi questu tema hà bisognu à avvicinà cù un capu friddu.

Hè pussibbili di puniri un zitellu?

Averu bisognu à punisce u zitellu à tuttu? Avà più di più di i genitori acceptanu a pusizione di non-interventu cum'è punizioni in l'educazione di u zitellu, evite cunflitti cun ellu è moralizing. Sicura chì i mammi è i matte persighjanu i scopi brillanti - per furnisce i so ziteddi cun una zitella felice, è micca diventà parenti "mali" in l'ochji di i zitelli. Inoltre, un tali accugnu hè spargugliatu di a formazione incorrecta di a ghjoia di u zitellu annantu à a mancanza di capiscenu di e fruntiere di ciò chì hè permissibile in u mondu è a sucità.

L'altru estremu in risolve a quistione "U zitellu hè cunnisciutu per una miscorsu?" Manifesta in u cuntrollu continuu di l'azzioni di u zitellu è a so cattivazione. Per parechji genitori, ùn valenu la pena per castigar u zitellu cù un cinturione, dà una bufala nantu à a testa, è culpisce nantu à e mani. Sicondu a ghjustizia ghjudicali, causava danni fisicu è psicologicu à u zitellu hè una manifestazione di crueltà è infruie nantu à i so diritti, chì hè puniscibile da a lege. Eppuru, in l'educazione di u zitellu, u punizioni hè necessariu, ma secondu u limiti è in u casu.

Perchè per punisce un zitellu?

U punizioni hè necessaria in casu di viulazione di prublemi prubblicati previamente cù i pruibbizzioni di u zitellu, chì ellu puderia seguità. Chissu, un zitellu di sete anni d'età o chì ghjera chì capisce u valore di a propri persunale anu da esse puniti per a robba, chì hè tuttamente inaccettante per i zitelli di 2-4 anni chì ùn anu micca ancu capitu perchè ùn sò micca pussutu piglià l'altru. In u 3-4 anni u zitellu pudarete cuntrullà u so discorsu, perchè pò esse punitu per gattugara verbal.

I mani di puniri un zitellu

Frà i modi per punisce u zitellu sò:

U più efficau è piglià in contu di i diritti di u zitellu hè u metudu di stissa rispunsevuli è privati ​​di divertimentu. Ùn pudete micca punisce i zitelli per umilagini è ferenu.

Cume correfici per punisce u zitellu?

Di solitu, cum'è i genitori punizianu i zitelli, u più dipende direttamente nantu à u metudu usatu è u stilu di crianza in a so zitiddina. Sì a famiglia hè stata presa per riflettà i prublemi, cun dipendenu tranquillità in difficultà è i sbagghi, allora i figlioli più prubabili chì anu criatu in una tale atmosfera piglià questu metudu in crianza di i so figlioli. E, veramente, in una famiglia induve hè cunsidarata cum'è a norma, se u patri hà punzatu un cintura per a "troika", i zitelli, addiventanu adulti, seguità stu esempiu.

Ci hè vede parechje regule chì deve esse segui chì u castiguu ùn hè micca ingannatu, ma, invece, ùn ùn hà micca causatu ferita à u zitellu:

  1. Pi scriviri un zitellu è punisce ùn hè solu tornatu à a so pazità di mente. Un omu in una furia è ingerimentu risceghjanu parlà troppu è dolore.
  2. Hè impurtante per i dui parenti per seguità una stratificazione in a so educazione. Hè inacceptable chì unu punisci per ciò chì l 'altru hà incuraggiatu. Questu hè spartu da u sviluppu di un cunflittu intraprenunciali in u zitellu.
  3. Per punisce u zitellu è sia cun ellu a rilazioni ùn deve esse in privati, è nisun casu cù fora. Questa cundizione schietà micca insultà i sentimenti di u zitellu.
  4. Qualchese punizioni è privazione di qualcosa per a fini di l'educazione si deve esse tempurine, postu chì quandu vi ricumandemu d'arricurà a cunciliazioni per finisce stu cunflittu.