Spring rolls for children

Tutti i zitelli anu circà capunanzu per a primavera. I corsi di primavera per i zitelli sò una bella manera di fà una diversione cusì expectante, per carricà i zitelli cun un bon animo.

Spring rolls for children

Hè interessante chì u lettore di primavera di u zitellu praticamenti sò stati fora di a vita di l'un omu mudernu, mentri àutri 60-80 anni fà eranu omnipresente. Sò ritaglii rituali chì anu u caratteru di un corpu. In regula, accumpenu un rituali di cliccà - appellate verbalete à questu o questu oggettu di a chjamata. Un tali objettu puderia esse Invernu, Spring, Summer, Autunno, Rain, Sun, Earth, Birds, etc. In zaklichkah à questi ogetti sò trattati com'è animi. Tali appeazioni sò accumpagnati da accussinu cumandamenti chì imitanu u prucessu di travagliu di viddani, in quali urghjinaru.

A spell song di primavera sò stati tradizziunati per esempii di a terra è acceleranu l'accuminzamentu di u calore. Èranu gridati cun una intonazione di crochet ou zuppiesu. Ci hè bisognu à esse forse assai forse chì a Primavera puderia sèntelu. In località solu, u cantu avia accumpagnatu da ballu round (u ritimu di cante era coordinatu cù u ritimu di i ritratti di a canzona). Oghje in canzoni tali anu avutu i pani (un alzu, un nightingale), à ​​i insetti vegetali polinizatori, cù dumande per una vendita ricca, u bellu tempu, a sazità in a staggione futone. U soli era statu ancu dumandatu u calore è a racolta.

Ora i rotuli per i zitelli anu perdutu u significatu magicu è sò usati in forma di canzoni di i zitelli. Per esempiu:

A primavera hè russa.

Chì hà vinutu?

- À a perche,

In u sulcinu,

In una farinaceae,

Nantu à una pieve di frummentu.

- E aghjustò a primavera

I vermi eranu spinning.

A culera pisò u mare,

Hà purtatu i kulik novi pezzi.

- Kulik, Kulik,

Chjesa l'invernu,

Chjesa l'invernu,

Unlock the spring,

Calore da u veranu.

Certe volte cliccelli è avà accumpagnati da ballata round, l'apertura di i chjusi (simili à a apertura di a Primavera). I guys li piace à passà u tempu per cantà i ghjucatori è i ghjoculi.

Castings primavera per carnival

Certi cliques tradiziunale pertenu à Shrovetide, un momentu chì i zitelli anu stati aspittendu a venuta da primavera, un vacanze cù pancakes è a ardente di una simbulu di pancake fettata. Per esempiu:

E stai aspittendu à u carnaval,

Oghje, l'anima, aghjustanu.

U furmagliu è l'oliu in l'ochju vistu,

Avemu vede, l'ànima, avemu vede.

Cum'è nantu à una culletta di l'oak,

Zelenzenek, anima, verde.

È Vanyusha, amicu meu,

Young, anima, giovane.

U nostru Maslenitsa, sì felici,

Be happy, soul, be happy.

A nostra grushka sò sloppy,

Be sharp, soul, hè duru.

I cuntadori, i campagnoli cosevanu chì dumandendu solu per Maslenitsa o Primavera, pudete truvà ciò chì vulete. Cusì, i cori sò stati assignati un rolu specialu. Per i zitelli, eranu l'ultimu divertimentu per u vacanze, ancu s'elli i figlioli è e donne trattaru serii gravamente, perchè à l'età più antica, avianu a capiscenu è accettanu tutti i cori di a vita campagnola.

U cantu di Shrovetide hè sempre practicatu in i paesi, è ancu da tematichi in a kindergartens.