Quandu puderaghju dà u zitellu u ovu?

L'oghje di u pullu sò un alimentu indispensabile per l'adulti è di i zitelli. Sò cuntenenu molti microlamenti utili è vitamini, i capipasenti chì sò a vitamina D è u ferru. Oghje sò aghjuntu à i pastici, in primi è secondi corsi, in insalati o manghjati prima.

Quandu s'introduce oghje di pollo in a dieta di u zitellu?

E, sicuru, noi chì, com'è paisani attenti, vulete alimentà u so ziteddu u più prestu da questi cun utilità. Ma ùn valuta à pressu per questu, perchè un oghje di polli hè ancu u allergenu più forti. U corpu di un zitellu sottu sei mesi ùn hà micca bisognu di furmazioni supplementari di vitamini è minerali, perchè vene tuttu da u lettu di mamma o una mischju adattatu.

Ma doppu l'intruduzioni di u latte complementarii in a dieta, u zitellu annunzià pocu, hè sustituitu da viti, frutti è ciule.

Perchè 6-7 mesi hè u tempu per a prima famiglia di u zitellu cù un novu pruduttu. In casu, si i membri di a famiglia eranu allergii à i ovi, u zitellu cù una probabilita probbia d'avè pututu. In questu casu, serà spertu d'aprisionarà a intruduzioni di l'ovu in a dieta di u zitellu durante u ottu misi, o ancu megliu, finu à un annu. Siccomu l'allirgià hè principarmenti nantu à u biancu d'ova, da esse da esse spurtata, è dà solu l'uvoca è solu in forma coccia. Pusendi l'omelette in seguitu.

A infurmazione nantu à cumu si dà un ovu à un ziteddu ùn hè micca diffirenti da l'intruduzioni di qualsiasi altri alimentarii supplementarii. Tuttu ciò chì deve bisognu à pruvà à una quantitatu minimu - nantu à a punta di a cullette. Cusì cù l'ovu: per a prima volta, dà un pocu è fighjenu a riazione. Sì i maschi ùn sò micca rossi, ùn hè micca rash, ùn hè micca stomacu disturbatu, chì significa u pruduttu hè assbitatu da u corpu. Ma per parechji ghjorni, seguemu à dà a parte minima.

Allora pocu à pocu dopu, duie settimane, a quantità di gronu hè crescente à ¼ da a parte. Stu voluminu hè abbastanza suficiente finu à un annu. E da un annu à dui duvemu aduprà half ovate è pruvate cù cura di inject protein.

Quantu quantu oghje pudete manghjà un zitellu à ghjornu, ci sò parechje opinioni, ma l'unicu puntuale hè quellu chì appruvata da i medichi - per un zitellu ¼ da un 2 volte à settimana, è per i zitelli più antichi di 3 volte à settimana, ma digià à ½.

Quantu piglia u ova per u zitellu?

Ùn pivarè l'ovu, per sempre troppu longu, hà fughjiti è fughje un oliu di u sulfuriculu di l'idrogenu. U tempu ottima di coccia hè di 8-10 minuti. Dopu a coccia, si separanu l'ghjuvagiu necessariu per noi è moltendu cun u pure o puré di latti o vegetale. Ùn daraghju u zitellu in lezioni diretta, senza nunda mixed: u so gustu è a cunsistenza ùn pò micca cum'è u zitellu.

Ùn impuse micca oghji cruci à i zitelli, perchè i ghjucatori ponu penetrarà facilmente in u cunchju poroso, è l'ovu pò causà contaminazioni cù salmonella. Inoltre, l'ovu primu cuntene a proteziu divinutu, chì dannu a digestioni, è quandu hè coccu, si spende.