A figliola di Beyoncé hè una copia di una stella grande

A vita di tutti l'astri passanu davanti à i milioni di persone chì seguenu u travagliu di i so idoli. Certi celebriti ùn volenu micca fà e publichii di u so figlioli, è altri ùn pruvate d'ampararle, è cusì avà i fannini l'uppurtunità di sapè più nantu à i so favuriti. Una tale mamma era u cantantu Beyoncé , chì hà sappiutu i carte di a so fimmina cun u bellu nomu Blue Ivy uni pochi di ghjorni da u so nascita. I giuventi dicisu di patroniser u nomu di u zitellu vulintà, è in l'avvena à pruduce bè in questa etiqueta.

Beyonce è a so figliola

A piccula princesa nascita in una di e cliniche di l'elite in i Stati Uniti, u New York, u 7 di jinnaru 2012 à 21:30. Per l'apparenza sicura di u zitellu, i genitori pitturevanu tuttu u chjappu, è nantu à u perimetru di l'ospiciliu fù colessu à a prutezzione. Per a piccata, a stella coppiu ùn ùn mancava solu chì ùn hà mancu travagliatu annantu à un è un miglu millioni chì hà da esse u pienu à furnisce l'habitació di i zitelli.

Sì qualchissia crede chì hè impussibile di cunghjuntà l'educazione di un zitellu è a carriera, hè troppu in erucatu. Una mamma è stella attenti tocanu bè cù i dui roles è ùn interferiscenu micca cù l'altru. U cantante ùn vole micca di parte cù u so zitellu per un bellu pezzu, perchè l'uce Ivy blu in ogni locu turmentendu cù i genitori stella. In i so trè anni, a picciotta hà ghjiratu u mondu sanu.

Di sicuru assai avè notatu chì Blue Ivy hè assai simili à a so mamma. È a stella, à u mumentu, prova da fà u massimu di simplicità, vendu in vestiti idèntici. Ricorsu una famiglia felice hà otturatu una cammilla nantu à u yacht, induve Beyonce è u bassupianu appareva in vestiti di ghjesu idèntici.

Leghje ancu

È, finarmenti, per quelli chì ùn sanu micca u nome chjamatu di a figliola di Beyoncé, suggerimammu di acquistà cù l'annu di u tri-annu Blue Ive Carter. Addiventanu, u zitellu hè diventatu ancu più bellu, cum'è a so famosa mamma - a pop diva Beyonce.