Cumu aiutà à u zitellu parlà?

Ogni mamma matinu a prima parolle di u so babbu. Quandu succede quandu, depende largamente di e caratteristiche individuale di un omu pocu particulari. Per sapè cumu aiutà à un zitellu parle più veloce, hè bisognu di capisce ciò chì avè l'emergenza è a furmazione di u discorsu.

Quandu u babbu cumincià à parlà?

Hè impussibile di stabilisce à quale età chì un zitellu hè stasu prununzià a prima parola. I sicogisti anu fattu una grande parte di ricerca nantu à questu tema. À u tempu, ghjùnsenu à a cunchiùdiri ca à l'età di unu à trè anni, diversi zitelli puderanu dumandà da 2 à 100 parolle, è in ogni casu questu serà a norma. Ùn ci hè micca un verificatu chjaru di e parolle per un certu gruppu d'età.

A spessu, i zitelli partenanu a parolla di a so prima mamma, una donna, dà, annantu à, lya, per un annu. Prima sò sti paroli sò un babble simbulu è imitazioni, ma prestu prestentenu e anu attaccatu à una persona, ughjettu o l'attività specifiche. Cusì, cù u tempu, u zitellu u principiu accunsente à i paroli, rilievi à qualcosa.

Ma se u zitellu ùn parlava micca in dui o trè anni, i mariti è u papà turnate à prutezione, perchè intornu à a maiuranza di i zitelli oggianu un vocabulariu decolu. Tali parenti sò assistuti da una cunsigliu per "Cumu aiutà à un zitellu parranu cù suggerimenti". Scupremu più nantu à questu.

Cumu aiutà à parlà à un zitellu in 2-3 anni?

Se u sviluppu di u discorsu hè impeditu, avete bisognu di fà un pocu di sperimentazione per insignà u zitellu. Ci sò parechji punti chjave per u cunsiderà:

  1. Cum'è qualsiasi prucessu d'aprenu, u sviluppu di parlà debe duvere in un ambienti amici. Sì a mamma hè ingeratu, tuttu u tempu insatisfecho, u zitellu sarà stintivamenti insulated.
  2. Infantisunzium, distorsioni deliberata di e parolle in a vita di u ghjornu ùn beneficendu micca u zitellu. Cumu hà imitatu l'anziani, cusì cumplicendu u prucessu. A parolla di un adultu deve esse lenta è chjara.
  3. Ci sò à aduprassi di a classificazione cù regularmente, ghjornu, è parechji volte un ghjornu. Questu ùn significa micca chì avete bisognu à parlà cù u vostru figliolu tuttu u tempu. Da l'esercitu di l'infurmazioni è l'stimulu di vultendu constante, ellu ùn basta più nantu à l'essenza è avarà u discursu in u sonu di fondu è micca più. Ma per guardà silenziu tuttu u tempu, ignurando a necessità naturali di u zitellu per a cumunicazione, hè micca impositu.
  4. Semu devi esse ricordati chì i zitelli chì sò educati in a casa di u zitellu sò un lag in u sviluppu di u parolle in gran parte, perchè ùn anu micca riceve una comunicazione verbalistiche cun l'anziani chì sò simpliciamente silenziu chì facenu u so travagliu di l'affari mentre ci sò vicinu.
  5. A u caprettu, di nascita, hè necessariu sempre di leghje contos di fata, rimi simuli, rimi nursery. À l'età, l'ammontu di littiratura sarà aumentatu gradualmente. Hè pussidutu un gran vocabulariu passivu (quelli significati di e parolle chì u zitellu sapi, ma ùn àbbia micca dichjaratu), u zitellu hà una parsunione per parla à volta cù sentenzi.
  6. Bè assai megliu per u discorsu di maestru, averebbe sviluppà e cumpetenze insignificanti. Per questu, e classi di ballu, esercizii fisici senzuli, passiivi attivi in ​​l'aria fresca sò perfetti. Inoltre, articuli di scrittura rigulari (usando tecnichi di u dettu), mudelaggini, scaffendu esse dumandatu. Tuttu ciò chì hè assuciatu à u sviluppu di l'agility in i dete, cuntribuiscenu à l'attivazione di u travagliu in i dipartimenti di u funziunamentu rispunsevuli di parlà.

Solu quandu u zitellu hè in armunia cù ellu è u so ambientu, hà da esse diventatu uniformi in ogni direzione. Ma u casu, u zitellu, anche tutti i trucchi di l'adulti, stubbornly silent o dèsi sons inarticulate, a mo mamma devendenu indirizzu un problema à un neurologistu per ricivienta aiutu qualificata.