Cutlet d'ola

E sapete chì a farina di farinata ùn ponu micca solu prugna ordinariu, ma ancu assai altre platti originali è gustosi. Ùn àbbia paura di spirimintassi è sorpresa di i vostri invitati cù qualcosa inusual. Aghju pruposti parechje ricette di cullezzà a farina d'avena, chì cumplementa perfetta à ogni adattazione.

Chicken cutlet with avatare

Ingredients:

Preparazione

Scupremu cusì per fà cottu e manciari. L'ovu hè statu cun u lattu è hà versatu in questu frasi di mutazione, allughjemu à inchinu di circa una meza ora. U bulbu hè pulito, finamente spaccatu, alli piccu è aghjustà u verdura à a carne di pollame. Emu mezcolà tuttu ciò, dissiru i flocculati , sprinkle cun pentimentu di terra è u salinu à u gustu. Amminimu una fodera homogeneia. In una padedda, caliemannamu l'oliu, cogliate e cibitalli di cose cù flocculata è frittate nantu à u focu altu da i dui marge. Allora rindite a flame, fate cù una tapa è portate e cutlettes à prestu.

Cutleti di pisci con avena

Ingredients:

Preparazione

A flussu di vadduni sò spressi in un tazzulettu, pienu d'acqua è arristatu da 15-20 minuti. Questa ora avemu apertu u pienu cù a canardada cuncechjata, rinfriscà in licenziu in un cuntainore separatu, è mette i pezzi di pisci in una tazza. Limemu a piccula di l'osse, dopu a quale aghjustassi una furchetta finu à uniforme. I cipolle si sò puliti, lavati, siccati, u fucile di melenko è trasfiriti à a massa di pisci.

Allora aghjunghje l'oat flakes, fate l'ovu, stagione cù spizzi piccati è cunfundini bè. Dopu avemu fattu picculu cutleti rossi cù i nostri mani, mette e ponti in a padedda cù l'oliu è frittura da dui parti finu à chì una furmazione di castagna di brunzu.

Cutlitu di avena con mushrooms

Ingredients:

Preparazione

Allora, per preparà a furmagliu di civetta magica, piglià un catu truncu, fate l'oat flakes è poveru un vetru di coudre coudre. Agghiaste tuttu ciò chì ferma, cogliu cù una cupirtella è si stende aspittendu quasi 30 minuti.

Intantu, prepareremu tutti l'ingredienti più finu. I patati sò puliti, lavati è frenu nantu à un grossu rossu. U focu hè pulitu, tagliate a parte di e raghja è a buccia finamente. L'alli hè passatu per una pressa speciali. I Champignons sò trattati è tagliati in tazzi. Lavoru u greensi, asciucate è elli cù un cuteddu.

Fighjà, pigliate una casula cù una farina d'avena, aghjunghje l'ole preparativi: funghi, cipudine è agliu, aghjustate bisognu. Avà stendi a vinu di patata, arbeji freschi, staghjindulu cù spices è intruviu à appaghjà à ottene.

Nant'à un pannellu largu attravivemu una farina, cù mani fugliati, fècenu mandà spugna è rutti in a farina. Pudemu a padedda nantu à a stufa, fate in l'oliu vegetale, calene, spreati e nostri palle è friggie da dui partiti à u culore di doratu. Chjami finti di lati di u floccato di valli sò servuti immedtamente à a tavula, preparanu per elli un platu o insalata di viti freschi.