I ghjochi per u rallegamentu di i coletti di i zitelli

Questi cumpagni facenu i ghjucati psicologicu in unificà a classe?

  1. Hà contribuiscenu à a creazione di una atmosfera psicologica favorevule.
  2. Per mezu di a so realizazione, i adolescenti anu da capitu di fiducia è sustene l'aiutu, per risolviri e cumpetenze stabilitu da u gruppu tutale, è micca individually.
  3. I figlioli sò furmatu in i sapè di a cooperazione è l'interaction.

Hè diffesibile di sobrevalorà l'impurtanza di i ghjoculi per ghjunghje l'ogetti di i zitelli. Quì sottu u ghjocu di partitu per i sughjetti è i donne chì sò utile non solu per i capi di classi chì travaglia cun un squadra di zitelli, ma ancu per i genitori chì spessu anu l'amici di u so figliolu in e so casa.

I ghjoculi per cunniscenza è i manifestazioni per i zitelli

"Aiuta u cecu"

Questu ghjocu deve un paru di participanti. Unu di quelli ghjoca u rolu di "cecu", l'altru - "guida". U primu hè stata vilata è si deve spustà a stanza, nantu à a so propria elione chì sceglie a direzzione di u muvimentu. A cumpagnia di l'altru participante hè di verificà chì "a cecu" ùn si scontru i bazii di l'abitazione.

"Scoglii periculosi"

Per questu ghjocu, tutti i participanti sò spartuti à "scoglii" è "navi". U secunna chjesa i so ochji, perchè pudè navigà in l'espai solu sottu a guida di i "arcu" chì tutti vanu. U cumpagnu di l'arfinelli hè micca di lascià i navi chjappà.

Toccu cù i palloncini

I figlioli sò in ligna, pusonu e mani in e so spalle. Ogni participant hè datu una bola, chì deve esse esprimida trà u chestu è detta d'una volta da a fronte. Situazione di u ghjocu: dopu à u principiu, i bole ùn pò micca correcutu da e mani, e mani ùn deve esse micca eliminati da e spalle di l'avanti. I cundizioni di u ghjocu - per trasfurmà quella "caterpillar" per una certa ruta, per quandu nunda di e bole ni poni à u soffiu.

"U macchina automatica"

U ghjocu rememenu sanu di u ghjocu "Aiutu u Blind". U ghjocu implica dui attori. Unu di elli fessi u rolu di un "robot", eseguisce a cumpitenza di u so operatore. "Operator" gestioneghja u prucessu. Cusì, stu gruppu deve esse rializatu parechje azzioni. Per esempiu, elabura una figura o preparanu a cose in un novu modu in a sala di furmazione. Hè impurtante chì u "robot" ùn cunnosce in anticipu à l'intinzione di l'"operatore".

Reflection

In stu ghjocu, parechji participanti anu involved, prima u primu di elli juce u rolu d'un "specchiu", l'altru hè una "persona". Tempi di u ghjocu: u participant chì ghjucanu à u rolu di u "specchiu" deve esse ripetuta solu i muderni lenti di a "persona", riflette. Dopu à a prima volta, i participanti cambianu posti.

"Trolls"

I partividi di u ghjocu sò caminendu per a stanza, "in a muntagna", l'altavoce fermamente avisi: "U spiritu di e muntagne anu avutu. Dopu à u signalu sounded, i participanti anu riunite in un cercolu, ametennu i participanti dèbuli in mezu di u circhiu. Allora chante a frasa: "Ùn avemu micca paura di spiriti di a muntagna!".

Dopu à quessa, i participanti diveriscenu novamenti versu a stanza è u ghjocu principia di novu.

Quandu hà fattu u ghjocu, una cundizione impurtante hè a repetizione exacta di "frasi còdici" cun una apre sensu.

«Считалочка»

U gruppu di studienti participendu à stu ghjocu deve esse divisu in dui sottugruppi. Prima di l'iniziu di u ghjocu, tutti i participanti sò datu una cartula cun un certu numaru. Dui rignanti di ogni squadra (sò scelti scelti) sia chjamatu u numeru cumerciu - a summa di tutti i numeri di membri di l'equipa. Dopu à a prima volta di a cuncurrenza, l'albergu cambia.