9 di maghju in lu kindergarten

U ghjornu di a Vittoria hè una di e vacanze più ghjovani per noi, cum'è a tragédie di a Gran Guerra Patriuttiva hà influitu in quasi ogni famiglia. Hè per quessa chì hè assai impurtante chì i zitelli chì anu da a prima età appieghjanu à rispittà i veterani è ricurdativi di quelli chì danu a so vita per un celu pacìficu nantu à i capi di i descendenti. In regula, u 9 di maiu in u kindergarten festighighja solu e necessariu preparanu i zitelli per u sughjettu in questu ghjornu.

Ciò chì pò esse disposti per u ghjornu di a Vittoria in kindergarten?

In solitu, i prufessori avvicinanu l'urganizazione di e vacanze assai rispunsevuli è pruvate à fà tuttu di fà stu ghjornu memorable per i zitelli, è per i so parenti, aviani. In kindergarten, pudete adupirà l' attività nantu à u 9 di maghju:

  1. I ragii di l'età di primu prezipantariu vi interessaranu à sente una conversazione di l'eroi di a Gran Guerra Patriuttiva, i so biografichi è sfrutti. Ma deve esse ricordati chì ùn hè micca necessariu di ritornu a conversazione troppu: i figlioli ponu cansà è a lezzione di l'educazione patriota ùn devi micca l'effettu propiu. Perchè, per pacà un eventu più di 40-50 minuti ùn hè micca cunsigliatu. À questa ora di educazione, pudete ancu cuntà a storia di e carrughji chjamati partisani, suldati è ufficiali chì si distingenu in a guerra, è di monumenti dedicati à stu periodu difficili di a nostra storia.
  2. Inoltre, u vacanze annantu à u 9 di maiu in u kindergarten hè tenuta fora da l'istituzioni pre-istruzione. U zitelli definittoriu diventeranu a percorsu fascinante di u museu induve sò armi, uniformi militari è altre elementu cunservatu da quellu tempu. Una bona idea hè un viaghju à u munumentu o à u munumentu "Flama Eterna", è ancu per i paesi di a gloria militare di a vostra cità o paese.
  3. Nzè cun i genitori è i duttori, ogni figghiu pò participà in un subbotnik planificatu, chì hè spessu pruspettatu in a kindergarten prima di u matinee u 9 di maghju. Molti migghiura sò assai piacevuli di aiutà durante a pianta di i fiori in u cantiere, è i zoni sò spargugliati in tale manera chì fannu l'inscription "Happy Victory Day" o "May 9!".
  4. Fate i boni idee da u 9 di maiu, chì sò abbastanza pratichi in a kindergarten, distingueghja l'aprenu di poechi nantu à un tema militare, per esempiu, S. Mikhalkov, è ancu a leghje per educatori di travellinge di prosa chì scrive i tempi d'ocupazione (Z. Aleksandrova "Dozor", O. Vysotsky "Salute", A. Agebaev "Vittoria di u ghjornu", etc.).
  5. Per un bellu pezzu, i zitelli prutraranu l'occupazione induve u maestru suggerisce quelli di distrughje di a plasticine o dapoi un tank, un helicoptru, un cannuni, un suldatu o un incantatori festiu. Ogni migghiurabili economichi è tecnichi artistii cum'è origami, applique è pittura cun croup. Per creà una atmosfera spirituosa, spessu inclusi l'opere dei musicali pertinenti: G. Sviridov "U March militari", PI Tchaikovsky "March of Soldiers di Fusta", "Tankmen di Tankmen", "Need We Need Victory", "Katyusha", etc.

Competizioni sportivi per u ghjornu di a Vittoria

In u kindergarten u 9 di maiu, puderete guidà esercitazioni accussì fascinanti:

  1. "U marchese di ghjucà". A cumpagnia di relay complexe hè custituitu di parechje etatadieri: i zitelli sullivate da u cuddaru, creep sottu u bancu, saltanu annantu à un petit ostaculu. Qualchese chì faci cusì più veloce è più rigurusi, hè dichjaratu u vincitore.
  2. "Hit the target". À una distanza di 1-1,5 m da i cuntestanti, un "destinazione" hè stallatu - una casetta vacca induve i zitelli sò turnie ghjienti "cunchali" - boli żgħar.
  3. "U cruciamentu". L'usu di questu ghjocu hè di travaglià u fiume imaginariu. I Cumpagnia si passanu da u principiu à a fine, saltonu sopra i bancs gymnastice sette in a row.