Dieta per avvilinà in i zitelli

L'avvelenamentu hè una cunsiquenza seria di l'ingressu à u corpu di bacterias patogene (salmonella, staphylococcus, streptococcus, enterococcus, etc.) è e so toxine. L'avvelenamentu hè particularmente periculoso per i zitelli per intrugliu, chì pò causà cumercii serii, à u sviluppu di e malatie crunulòtichi di u gastrointestinal (pancreatitis, colitis, gastritis, disfunzione pancreatique). Quandu s'arrivela un pazientu deve traparà immediatamente i primi aiuti, è dopu chjamate u mèdicu chì hà da diagnosticarà è prescrive u trattamentu. Inoltre, cù avvilinate è dopu, avete sempre seguitate una dieta stretta, cum'è in i zitelli, a ristaurazione di l'operazione normale di u sistema digestivu viaghja più di più in l'adulti.

Chì per alimenta un zitellu cù avvilinatu, in certu puntu dipende da a causa di a malatia. In casu d'avvilanamentu alimentariu, u cumpletu cù a dieta hè particularmente impurtante.

Allora, a nutrizione di u nutrimentu dopu avvilinatu cù prudutti di qualità o di pezzu hè cusì cusì.

  1. U ghjornu di l'avvilincatu, quandu ci hè una purificazione attiva di u corpu di toxine, devi esse una quantità minima di l'alimentariu. In regula, a maiò parte di i zitelli à questu tempu si rifieghjanu di manghjà. Invece, dà u zitellu aduprate quant'è l'aghjunghje (acqua, tela solitaria, compota, caldo di camomile).
  2. Se u picciottu ferma dumande à l'alimentazione, dunque un alimentu pocu, ma spessu, in fraccione.
  3. U ghjornu dopu, se u zitellu ùn hè micca disturbatu da a nausea è vomiting, preparanu una patata di purée à l'acqua. Quandu a diarrea hà necessariu per fà un pateurti di rossu (solu micca friable, ma, per contru, forti bagna). Invece di dolce, offerte à tè pane migliare di u pane biancu.
  4. Dopu un ghjornu, a menzione pò esse sviluppata da u bistiore un bioluggìa nantu à u lamentu di u culleghju (aiuta à restaurà a microflora intestinali), per lunch - una soppa d'a so legumi, è preparendu carne di cena per cena.
  5. L'alimentu ideali per avvilinate in i zitelli pò esse nutari à i zitelli (purè vegetale è carne di produzione industriale). Sò assuluti assai faciule da u corpu di u zitellu, chì hè impurtante in sta maladie.
  6. Ùn manghjate micca u zitellu cù pasta, rotllo, gelato, cioccolatu, patatine - ùn pò aghjustà a situazione.
  7. Ritorna à a dieta di u zitellu deve esse gradualmente, in dui simani.

Aghjunghjite à i cunsiglii di u cunsigliu di ciò chì pà alimentà u zitellu dopu à avvilinà, è ellu ferma più prestu!