I fotografici da u 9 di maghju Vittoria di i zitelli (in forze)

U ghjornu di a Vittoria hè una festa di scala internazionale. Ricurdativi è esse fieru di i sfrutti di i nostri babbi hè u deve di ogni generazione. Hè per quessa chì in vigilia di u 9 di maiu in scoli è kindergartens, i classi tematichi sò stati ospiti, per visità i zitelli venenu à i veterani, per furtificà à dettualisazione annantu à i tempi difficiuli ch'elli aviani resuti. U zitellu, per turnu, ùn avete cugliu per fà un piace à l'eroe cù i so articuli articuli è di e postale fatti cù e so mani.

Tradizionalmente, nantu à e postale cuntadini à u ghjornu di a Vittoria, i simboli di a gloria militare sò illustrati: questu hè u famusu scala di San Giorgio, ordine è medaglia, carnati, equipa militare. In attu, questi cumpunenti di u vacanze, avemu amparatu ognunu à scrive.

Classe maestru: Cumu scrive un scanning un passu à u 9 maghju per i figlioli in u lápizzu

Esempiu 1

A cinta di San Giorgio hè unu di i simboli più ricunniscenziali di a vittoria, cum'è ella cunnoscia ogni zitellu di primicerà. E postu chì senza una cinta tradiziunale ùn ci hè micca una sola cartulina tematica, avemu da principià a nostra classica maestra dedicata à i studi di u 9 di maiu pè i zitelli, da questu, cose cumu per fà scelte in e fasi.

  1. Prima di preparalli tuttu ciò chì voi bisognu di: pencils (simplicità, aranciu è nìvuru), un gommaru è una carta bianca di carta.
  2. Avà viaghjà. Prima, raghjone dui linii paralleli, è dopu duie più di such linee, perchè intersettenu cù i primi. Sente, cercate bè currettamente à a stampa è di asciugare l'Eraser cù contorni extra.
  3. Dopu quì agghicciammo i dui ligami estremi cù l'aiutu di a mezzo-ovale, avemu da fà u listessu cù l'internu, pudemu finisce e dettagli.
  4. Avanzate in tutta a lunghizza di a nostra cinta scumpite trè tippe biancu.
  5. L'abbandunà spaziu hè dipinciutu in aranciu.

Hè veramente, averemu sceltu per esempiu in u scheletru unu di i diseti più faciuli di u 9 di maiu per i zitelli.

Esempiu 2

Avà rammintatu, cù chì altru avemu associatu questa maravigliosa festa? Di sicuru, cù fiori, o più bien cù carnati. Dduce un carnu ùn hè micca cusì diffesu, vi venerà vidinu per sè stessu sè ssu seguitu a nostra uruguaienti urighjini:

  1. Prima, pudemu spicciarii linichi auxiliarii: un cercu per u fogghiu, è dui intersezzione di rotulosi findi (verticale longu è orizzontali assai curtmetenti) - per u vinu è di e foglie.
  2. In seguitu, in u centru di u circhiu, avemu principiatu à ricercà petali cuniflati, sepali è fogli.
  3. Avà aghjunghje parechji petali più, perchè l'arta volte suvita, poi aduprà e linii aiutu è prestu.

Pudete andà à l'altru viaghju è sceglie uni pochi di fiori in un tronu.

Esempiu 3

Dopu avemu amparatu à appughjà nantu à una manera senzilla di u cartulare di uva in u 9 di maiu pè i zitelli, pudemu avvià a cumpusizioni cumplessi dedicate à u Vittore Day.

  1. À un fogghiu di carta, rende un gran rectangulu è scogliu tracci auxiliar.
  2. Fate u rectangulu tridimensionale.
  3. Succate i dati: in a cantonata di diritta di u dirittu avemu fattu una cinta di San Giorgio, à a cima di una primavera da u tipu di una cunnessione di u calendariu.
  4. U nostru passu hè u zucche è a scimali di i carnati chì custraranu a nostra cartolina.
  5. Ora finiscinu i petali.
  6. Dopu chì facemu a scrizzione "9 di maghju" è fate e lattice auxiliare.
  7. Color the picture in colori tradiziunali, aghjunghje ombri.

Eccu un'altra opzione, cumu fà scelte per stampa una carta di scrittura da u 9 di maghju cun un zitellu:

  1. Facemu a carta di carta una grande striscia di San Giorgio in forma di novu.
  2. Avanzate in un ordine caòticu, quadru a figura in lumiere.
  3. Dopu quì, trà e fiori chjera zitilli è fogli.
  4. Allora tieghjanu e raffi neri nantu à a cinta.
  5. Per l'atmosfera di festa, aghjunghje una salute è una inscubbe di felicità.