Educazione sensitiva di i zitelli di età in furmagliu

Da u nascitu, a natura facenu l'omu cù l'ochji, l'uce è i receptori tattili. Tuttu u so permette à u zitellu da una età ghjusta per stabilisce un attaccu cù u mondu esternu. Sti l'urgani sò a periferiale di l'analisi, chì u centru hè in u core. Cusì l'educazione sensitiva di i zitelli di età in furmagliu hè u più impurtante di u sviluppu. Precisamente l'età in furmagliu, sicondu parechji educatori è psiculogisti di u zitellu, hè a "età d'oru" di l'educazione sensitiva.

U sviluppu di capacità sensoriale di i zitelli in furmagliu

Per un sviluppu harmoniu di u vostru zitellu, in più di nutritura boni, attività fisica adequata è immensu amore parentale, hè assai necessariu di sviluppà a capacità sensitiva. I zitelli di età in furmagliu, i sensi è u cori sò suffinecientemente avanzati per dominaru stu tipu d'infurmazione. Cum'è qualsiasi altru sistema educatu, a teoria di l'evoluzione sensu hè a so propria tarei è metudi. Cumpigliemu l'appressu.

1. A cumpagnia di l'educazione sensitiva di i zitelli in prelogu.

2. Metodi d 'educazione sensoriale di i scoli.

U sviluppu di a sensibilita sensitiva di i zitelli in prighjilla

A sensibilizazione sensitiva hè a capacità di una persona per avè percive stimuli da u mondu esternu, prucessa è intorre correctament. Hè un sensu di toccu, vista è audiò. Hè bisognu, cù u sviluppu di a sensibilizazione sensitiva di i pre-umani, i trè cumpunenti d'esse stati rializati.

A più bona educazione sensu hè datu per mezu di i sensorii per i pre-maistri. Fighjemu à a vostra attenzione, e seguenti ghjoculi chì aiutavanu à cuntribuzione di diversità è creatività à a vostra vita, è serà utile à u vostru zitellu.

Pruvate utilizà cum'è qualchì qualchì rispunimentu è spiegazioni quant'è pussibule durante u ghjocu - fate megliu u zitellu in praticità ciò chì hà bisognu à fà, è dumandate dumandà a ripetiri per voi. Piuttostu un zitellu tocca, vede e riccheghje ghjoculi di parechji culori è i formi, u più veloce hà pigliatu un diagram in a so capedda chì aiutallu à a determinazione di i paràmetri di l'ughjettu è cuntribuiscenu à un sviluppu purificatu di l'abitudini sensitivi di i zitelli in pre-umanu. È ùn hè micca necessariu di ricurdà immediatamente i nomi è e definizione. Hè assai più impurtante hè u sviluppu di sensazioni è imaginazione.

Certu, per ogni età, ci sò i travaglii chì u zitellu sia capaci di rializzari:

  1. In u primu annu di a vita - dà i ghjucà u ghjocu di diverse tene, culori è forma. Questu avete aiutu à preparalli a terra per più di sviluppu.
  2. In u secondu annu, u zitellu interessa cù i ghjorni cumprendenti, per esempiu, tocca u ballu in u burtu, mette u ballu in u bucket è u cube in u burcu squadra. À u primu u zitellu agisce intuitu, chì per ellu u mumentu di a splutazioni di u ghjocu chì passa per u burcu hè di interessu. Poco a poco, comenzará a comprender qué agujero, que juguetona corresponde. Quandu u zitellu ùn torna interessanti, vai per ghjoculi più curtis è forme complexi.
  3. In u terzu annu di a vita, u sapientu hè stallatu - un zitellu pò aghjunghjenu l'oggetti, risurtannu in un risultatu interessanti - una figura, un mosaicu, una figura di puzziche.

U primu cuminciate à trattà cun l'evoluzione sensitiva di u pre-maistru, u più indicativo seranu i so risultati.