Quandu u zitellu piacè a parlà?

Mentre chì u zitellu hè sempre in a sita da a rota, i so genitori ùn ponu esce per u so zitellu à stà nantu à i so ghjughjenu. Mentre u zitellu ùn parlava, Mamma e Papà solu volenu à parlà rapidamente è dicenu di tuttu ciò intima, di quale ellu hè sempre silente.

Strammi com'è chì pare avanti, finu à chì u zitellu ùn principia a maestru di l'u spaziu cù i so cumbenti timidi, a mamma hà realizatu chì era più faciule cun u criaturu stendu in u stroller ... È finu à chì u zitellu si parla senza firmà, i paisani capiscenu chì avà parlà in a presenza di u zitellu assai difficili. Perchè u zitellu ùn solu "grappa" tutte e parolle è l'espressioni di un adultu, ma dinò di scrive per dichjarà u minimu incidentore.

Allora, se u so figliolu hè sempre silenziu, ùn ci hè nunda di preoccupari. Se se cumunicanu bè cumu, lighjiti i libri, elabureghja cumpitenza per u prugrammu, senza dubbitu, quandu u zitellu decide di parlà, ellu hà bisognu à dì ancu più di i so parenti chì si parlavanu prima.

Quandu u zitellu ùn andà da parlà?

A risposta di sta quistione, prima di tuttu hè necessariu di capisce ciò chì hè "bonu" à dì? Parechji parenti pensanu chì questu hè chì u zitellu annunzià à parlà à l'aga, l'altri - quandu ellu comenza à parlà sillabelli, u terzu - quandu u zitellu annunzià per parlà à a so mamma, è parechji credi chì solu quandu ellu comuni di parlà in furmazione.

Hè cresce chì un forte sultu in u sviluppu di lingua hè fatta da un zitellu in a seconda mità di u seculu annu di a vita. Hè quandu avaristi cumincià aduprà usà circa 100 parole. In ogni casu, in pràtica resulta chì un zitellu di sta età pò parlà solu di 10 parolle, ma à l'età di trè, parlanu "liberamente" cù verbi complexi è mudificà i nomi cù i casi.

U sviluppu di pocu di zitelli hè fatta da modu progresivu (da simple à complexe), altri - spasmodymente. Per avè qualchissimu tipu di zitellu chì u zitellu ghjè, hè megliu dumandà à i missiapiche di u zitellu cumu si andava u sviluppu di u discorsu di i so figlioli. Siccome a maiò parte di i funzioni di u sviluppu di parlà sò ereditati. E si u babbu di u zitellu hà iniziatu à parlà tardi, cun un altu gradu di probabilità, u zitellu stessu parlarà troppu tardi.

Cumu aiuta per aiutà un zitellu partenu à parlà?

Cumu pudete aiutà à un zitellu falà fast?

  1. Regula un. Responde u zitellu. Quandu si cumincia à aguttu, stendu à u carru, ripiglià u so interessu, cantà "cun ellu" una canzone, dite à u versu in risposta.
  2. Regula dui. Cumentu nantu à tuttu ciò chì passa in a vita di ughjettu. Dientici chì duverebbe, quale hè in u vostru appartamentu è quandu, perchè, perchè u vostru papà si pì, perchè hè scuru in a notte è di lumera in u ghjornu ... A più parolle chì u zitellu sera intesu durante u ghjornu, u più veloce ellu voli participà à e cunversazione.
  3. A terza regula. Sviluppà i sapori prufessiunichi. I giochi cù acqua, carta, rombi, marcelli Montessori, diseggiani, lego - tutti questi sò assai boni strumenti auxiliari per u sviluppu di notu solu a lògica di u zitellu, ma ancu u so discorsu.
  4. Regula quattru. Quandu parrava cun un zitellu, pruvate d'articule, parlate un pocu più spressiva di u solitu, ancu s'ellu pare micca antinaturale per voi.
  5. La quinta regola. Ùn impughà per cumprendre e dumande di u zitellu, sprimenu "senza palori". Se sapete chì u zitellu ùn hè ancu capaci di dumandà un ghjocu favoritu, aspetta à quistioni per questu, è ùn deve micca un gestu.
  6. Regula sei. Ùn sìssenu offriti è ùn anu ingeratu à u zitellu. Hè necessariu di rinfurzarà i successi di u zitellu, è per ùn sprimà scuntentu cù a so incapacità. Mantene e vostre emozioni sottu u cuntrollu, è ùn avete micca avutu u tempu di retrocede, cum'è l'ominu puderà escecerà i poema di Chukovsky senza alcuni risposte da u to lado.