Cumu fà un figliolu per dorme cù a so mamma?

Ughjatu cumuni cù i genitori pò esse un modu bonu per a saldazione di questa mena, cum'è un restu di a notte sana à a famiglia sana. Dopu tuttu, parechji babies spianate menu spessu, sensu u calore di a mo mamma. Inoltre, hè più piacevule à agnelli, ùn esce da parechje volte a notte. I psiculoghi pinzate l'impurtanza di u cuntattu cun un ticculu frequente di u zitellu cù a so mamma, ancu in u locu. Ma certi volte un sonu cumuni cù i zitelli siveru incunificata, è i genitori ti penseanu cumu per fà un babbu in dorme cù a so mamma. Stu prucessu deve pacienza, calmità è un certu pianu d'action da i genitori.

Cumu siammu u to babbu à u lettu cù a vostra mamma per un annu?

Attualmente. Prima chì u zitellu dorme, com'è accustà, cù a so mamma. Allora pudete piglià cun vigore à u vostru bessigno. U tempu dopu, ogni notte. U zitellu s'era svezzu in u so locu è s'apprimau.

Per fà più faciule, fate u beddu più vicinu à u vostru lettu. Allora puderete avè l'uppurtunità di trasfurmà, pigliate cù u manicu, half-comprehend e calma di notte.

Cumu fà un figliolu di un annu per dorme cù a so mamma?

À questa età, i zitelli spessu ùn si svegliate à a notte per manghjate, perchè u sonnu pò esse più forte è più prolongatu. À u listessu tempu, l'abitudine di dorme cù a mo mamma hà più forte, chì significa chì duvete piglià u tempu per avè usatu à u vostru bessone.

Per un criaturu d'un annu, era più faciule per accustà à dorme solu, permettenu piglià cun ellu un ghjocu favoritu favuritu chì pudete abbuasso.

A notte, pudete vultà nantu à a lampola, se u zitellu hè più tranquillu.

Cumu fà un figliolu adultu per dorme cù a so mamma?

Un zitellu in più di dui anni pò esse motivatu da u fattu chì ellu hè già grande, è deve esse cumportatu cum'è un adultu. Dopu tuttu, i zitelli sò volse chì vulete cultivà. Se a famiglia hà fratelli anziani è i soru, pudete darà un esempiu: "Eccu, avà, cum'è Vanya avarà u so beddu. Avete già grande. " Hè impurtante chì tutte e so cunversazione sò stati posti pusitivi, senza perseveranza eccessiva. Hè bellu di parlà per chì u zitellu stessu spressione un desideriu per dorme siparatamenti.

À e peculiarità di u sonnu di i zitelli più antichi di dui anni hè u fattu chì assai persone anu teme di notte . Hè cusì, puru deve esse accettatu.

Per i zitelli più antichi sò adattati cum'è i metudi davanti è qualchì altru:

Se un zitellu addevu categuricu refusa di dorme sula, bisognu di parlà cun ellu è scògliu u mutivu. Solu dopu a so eliminazione, hè necessariu di decide di cumu prumessu. Decidite cum'è cumu fà esse attu, cumu l'insignà per dorme siparatamenti.

Se ùn pudete capisce micca i ragiuni chì u zitellu ùn si permette dormir sola, cunsultà un terapeuta.

In ogni casu, ùn agisce micca rigurosu, guidendu u zitellu è chjamà a porta.