Locali chì ùn si pò micca esse parlatu à i zitelli

Circate per influenzà u cumpurtamentu di i so figlioli, in un statu di irritazione o teme, l'adulti vennu à i paroli è i frasi chì i so parenti anu dettu. Ma micca sempre ciò chì dite à u zitellu avaranu l'affettu pà e so cumpurtamentu u so cumpurtamentu è aiutanu à capiscenu ciò chì era sbagliatu. A volte una frase chì ùn significa micca nunda di noi pò causà un traumu psicologicu grandu à u zitellu, riduce l'autoestimu è diventà l'impetu per a furmazione di complexi.

Per quessa, per evitar l'usanza di e frasi chì simpricimenti ùn si pò micca esse dichjati à i zitelli, in questu articulu avemu acquavutu cun l'espunenti periculosi più freti.

1. Avete, ùn pudete fà nunda - permette dumandate fà mè stessu.

In quessi paroli, i genitori u dicenu à u so ziteddu chì ùn cresce micca in ellu, chì hè un perdidoru è u zitellu ùn ceci per crede in ellu stessu, cunzidenu murmure, spécifiore, è insinsigliatu. Ripitendu sta frasa tuttu u tempu, scurdate di fessi per quessa annantu à u so propiu, è hà da manghjà tuttu per a so mamma per fà per ella.

Invece di pruibisce micca di fà una cosa o di fà stessu, i genitori deve esse aiutu, esplicatu novu, fatti cù ellu, ma micca per ellu.

2. U figliolu (e zitelli) ùn si cumpurtavanu micca!

Frase ferma "U picciottu ùn chianci micca!", "E ragghi si cumpurtava calmassimu!" ​​Chì à u fattu chì i zitelli sò chjappa in elli, teme à spiegu e so emozioni, diventenu secretive. Ùn impuse un patronu di cumpurtamentu specifichi nantu à u zitellu, hè megliu per vede chì l'avete cunnisciutu è cercanu aiutu, è da esse più faciule per spiegà e règule di cumpurtamentu per ellu.

3. Perchè ùn puderete esse cum'è ...?

Comparare u zitellu cù l'altri, pudete sviluppà da ellu un sensu insalvatore di rivalità, offregiu, falla di dubbitu u vostru amore. U zitellu sanu di sapè chì ùn hè micca amatu senza chì dances bien, ma perchè ellu sò u so figliolu o figliola. Per pudè furmà u desideriu per un risultu megliu, unu pò compari sola cù u risultatu passatu di u zitellu stessu.

4. Vi vùagliu tumbà, avete persu, vogliu avè avutu un avversu!

Questa frase ùn si pò mai esse pruveduta, perchè u babbu ùn sia micca, puderanu provuccherà u so desirma "di ùn esse".

5. Ùn ti piace micca.

Questa terza furtuna pò esse l'opinione di u zitellu chì ùn hè micca più necessariu, è questu hè un grand traumu psicologicu. E l'utilizazione di l'opzione "Sì ùn avete ubbiditu, ùn aghju micca amatu" viaghja à a percepzione di u vostru amori cum'è una recompensa per u so bon cumpurtamentu, in quale casu i zitelli spenceranu rapidamente alluntanati da i so genitori.

6. Ùn manghjarete micca manghjidu, vene ... è pigliate!

Questa frasa hè digià arradicata à u nostru vocabulariu, chì ancu i cagiunati i stranieri in a strada ci dite à i so figlioli, volenu assicurà. Ma nunda bbuosu cun questu ùn sarà micca travagliatu: in un zitellu chì u zitellu furmatu chì pò esse diventatu in una fobia verita, u livellu d'ansietà s'arrivela, è questu pò causari à un colpu nervuu.

7. Hè male! Ti vurpi! Avete crescente!

Mai spentu micca impastatu una taglia nantu à u zitellu, ancu s'ellu hà fattu agisce fermu. Quandu più tempu dicerete, u più veloce ellu crede chì hè, è cumenzarà cumportamentu cumu. Hè più correctu per dì: "Avete fattu u male (avidità)!", U zitellu sera capisci chì hè bonu, ùn hè micca.

8. Fate ciò chì vulete, ùn m'interessa.

I parechji l'avè bisognu à i so figlioli è l'intaressu in i so affari, ùn importa ciò chì sò busyanu, altri ùn curanu perde u contactu cù ellu è ùn hè micca venutu à voi per cumprà nunda. U u listessu mudellu di cumpurtamentu serà dopu fattu cù i so figlioli.

9. Hè da fà ciò ch'e aghju dettu, perchè sò cum'ellu ci teniamu quì!

I figlioli, è l'adulti, bisognu d'esplicazione per chì hè necessariu di fà, è micca altrimenti. In no mane, in una situazione simili, ma quandu ùn site micca quì, ellu ferà cum'ellu piacenu, è micca corre manera.

10. Quante volte vi pudete dite! Ùn puderebbite mai fà fà!

Una altra frase chì diminuia l'autoestima di u zitellu. Hè megliu dicerà "Amparà da i sbagghi!" E aiutà à truvà cumu induve hà fattu un sbagliu.

Per i vostri figlioli ti vulete fà qualcosa, assicuratevi à ringrazialli pè a so aiuta, particularmente di i picciotti. Hè difficiuli di "Avete un bonu cumpagnu! E ringraziu! ", È a zitella -" Hè listessa! ". Quandu custruisce e sentenzi in cunversazione cù i zitelli, utilizate a particule "micca", menu spessu, chì ùn hè micca captu per elli. Per esempiu: invece di "Ùn fate micca brutta!" - "Attente!".

Guarda u seguitu di e frasi chì intese in parlà cù i zitelli, è andate per esse educatu i pirsunalità di cunfidenza.