Legno, casa, mani propriu

L'assortiment di letti in i magazzini mobili hè impressiunanti. Doppiu, mudelli unifamili è bunk, chjappi chjappi incù piendu o tagliu, prudutti cù un capu falsificatu - tuttu questu pò esse esse stampatu in u situ di una tenda. Ma tutti i letti hannu un mudernu significativu - u so costu sopranimatu. Sì avete cuntatu tuttu nantu à i materiali, svinna chì hè più faciule per fà un lignu di lignu cù e vostre mani chì di compra un pruduttu finitu. Sì stu fatturu hà addivintatu decisivu per voi, è avete dicisu di travaglià nantu à i vostri ghjiniè, pudete avè arriccutu chì un assemblage un lettu hè un travagliu assai difficiue, esigatu l'experientia approprita cù l'utillità.


U lettu di matrimoniu cù i propria mani: i materiali necessarii

Per fà un lettu avete bisognu di e seguenti materiali:

Per travaglià cù u lignu, bisognu di vagnari a viticultura, martellà, tramandra è pianeta. Disegnati anu dumandate ancu carta, un lapis, un capu è un scissors.

Facemu i letti di legno cù i vostri mani

U travagliu serà realizatu in parechje stadiu:

  1. Preparazione di tavulini. Prima hè bisognu à veda tutti i chjassi in cunfurmità cù a grandezza di u futuru ghjornu è cumu per pulizziari cù un schedariu. In u risultatu, avete bisognu di 4 chjassi per u quadru, dui slats longu per i marcuri di u latu è 7-9 slats finti, chì dopu sarà stallate nantu à u fondu di a struttura.
  2. Puderà marche nantu à i bords destinati à a largu longeva di u quadru. Puderete in queste locu seranu tornati cunventi chì fènduli nantu à u cartulare longhi è lonzitudine in un corpu. I pezzi deve avè un indentazione di 1-2 cm (1/2 u gruixu di a tribunale) è esse in a listessa distanza da l'altru. In u nostru esempiu, l'indizia hè 1 cm.
  3. Futturate in i punti marcati cù un sbagliu. A furchetta deve esse di un diàmitru tali chì u vaghjulu faciule facilmente à u tottu perforatu. Per cuntail two board at an angle of 90 degrees, hè cunsigliu per utilizà abrazi speziali. Fixanu rigidamente a tavola in a pusizione necessaria è permettenu à scumparà i venti.
  4. Scrive in i vitori. Cù l'aiutu di un puzzicheghju, stabilitu à un bassu numaru di rivoluzioni, hè bisognu di scaccià i pezzi in a tavula di u pannello laterale di u bastimentu. Per ellu di l'elementu di cunghjettu per entra à u centru di u pannellu, fate è sicuru chì u furasteru hè dirittu. À a fine di u travagliu pigliate un marcu prestu per u lettu di u futuru. L'anguli di a struttura sò perfetti parolle, è ùn deveranu micca ciacchi è voce trà e tavule.
  5. Fusilli vicini. Avà dui lamandari sloveni anu aghjustatu à a parte longitudinale internu di u quadru. In u futuru, si serve cum'è a basa di lamellas è colti. Scurciate in i tavulini sò stati invicchiati in passi di 25 cm. À questa stage, pudete apre u lettu di u legnu cù tacchino è parechji capas di lacatura mobili.
  6. Slat laying. Avà nantu à i marcaghji di i marcali si pò mette una cedera di i piatti. Pujheghja à a stessa distanza (ideale 25-30 cm). Utilice i crappi chjuchi per rimpiazzà.
  7. Plywood. Stu puntu ùn hè micca obligatariu, ma piacevule chì u lettu, u fondu di quale hè in cravate cù contrachristante durà assai più.
  8. Installazione di e gammi. U distrettu ideali trà u pianu è u lettu hè di 15 cm, per quessa, a larghezza di i ghjalli serà duie volte. Muntiu ogni pezu in quattru punti - duie sattelli in ogni cantone. In u disegnu abituale, nantu à assembramentu un lignu di lignu cù i vostri mani, u metuu di firmà u pede si mostra in dettu.

Ora u scheletru di u to bedu hè prestu per l'usu. Avete bisognu di mette nantu à un colchju ortopedicu è diventene u travagliu fattu.