Potsdam - attravers

In a parti orientali di l' Allemagne , à 20 km da a so capitale , si trova una cità maravigliosa, quandu fù sceltu com'è a so residenza di i monarchi prussiani. Hè una cità di parchi è verdura, una cità induve quasi tutta struttura hè allegata cum'è un patrimoniu da a famiglia mundiali di a UNESCO, una cità à ogni passu passatu chì si passà un passaghju à a prufundità di a storia - a gloria città di Potsdam. Da i primi minuti, Potsdam fascinates, stuns è literally falls in love with itself: castelli, parchi, palazzi è musei fannu assai imprese inolavibule. Pigliarà più di un articulu per discrreme in dettu tutti i posti di Potsdam, perchè noi ci limitaremna solu à i più impurtanti.

A voir à Potsdam?

  1. Fighjendu nantu à i posti in Potsdam, u primu chì sera intesu hè probabilmente "Sanssouci". Hè u complexe di Sanssouci, chì cuntene i palazzi cù i parchii vicinu, hè un simbulu di Potsdam, a so carta di cummerciale. U palazzu di Sanssouci era quandu a residenza estiva di u monarchu prussianu Frederick the Great è si pudia riesce à i nostri ghjorni quasi in a so forma originale. In u listessu modu cum'è duranti a vita di Friedrich, u palazzu di Sanssouci in Potsdam è circundatu di un locu chic in u quali cuntenuti i lindens antichi, oaks è castagni. À u palazzu hè una scala incresciata di 136 stati, custodiatu da sei terrazza di uva. A facciata di u palazzu di Sanssouci hè stata aduttata cù 36 sculture creati da u maestru Glum. I camere interiore di u casteddu di Sanssouci sò stunati cù a so decoru luxe, una quantità numerosa di quadri e tapizzi. Tutti quelli chì visitanu u palazzu di Sanssouci certamenti cerchi volenu tornu novu. In più di u palazzu di u stessu nomu, u complexu Sanssouci includenu ancu u Novu Palazzu, u Palazzu delle Charlottenkhov, u Palazzu d'Hivernage è assai più.
  2. A casa chinesa in Potsdam hè una altra parte petite, ma assai interessanti di u complexu Sanssouci. Oculatu in un vastu park hè una piccula casa, l'apparizione tutta parle di amore per tuttu u livanti. Cù i so contatti, a casa di u te chì s'assumiglia una foglia di un clover. U burlatu di a casa hè fatta in forma di una tenda è decorata cù una figura di mandarina chinesa. In vista di a casa, pudete vedere a ricerca più ricca di porcellana orientali.
  3. Porta di Brandeburgo a Potsdam. A storia di a Porta di Brandenburg di Potsdam principia à u distante 1770, quandu l'armata Prussiana guadagnau una vittoria in a Guerra di Sette Anieni. Hè in onore di sta vittoria chì Friedrich the Great hà urdinatu a custruzzione di e porte, affidendu u so designu à dui architects: Georg Khristian Unger è Karl von Gontard. U risultatu di u travagli in gruppu era una struttura magnifica, chì possa dui fachati differenti.
  4. Danti i parechji palazzi di Potsdam, u palazzu di Cecilienhof ponu esse chjamatu u più chjucu. Hè statu custruitu parechji centu anni fa in u stilu di una casa di campagna Inglesa. Ci era Cecilienhof chì elettu cum'è a so residenza l'ultimi rappresentanti di a dinastia Hohenzollern, chì stavanu quì à l'omi à u 1945. Ma u palazzu ùn hè micca cedutu per questu. Hè stata fatta a famiglia di u mondu grazia à a Ghjèsgia di Potsdam cuperta in i so murtali, durante quali Stalin, Truman è Churchill dicenu u destinatu di u cuntinente di l'Europa. Oghje, in i mura di u palazzu di Cecilienhof, unu di i stati più modelli di a Potsdam è situatu, invitati chì anu a pussibilità di visità una mostra dedicata à l'avvenimenti storichi di u 1945.
  5. U cambiamentu Dutchu in Potsdam fu funnata in u 1733 pè u decretu di u rè Frederick William I, chì hà previstu d'attraversà artighjani d'Olanda à a cità. L'idea hè stata successu è in u prossimu 1733 à u 1740 in l'area cunfina da a chjesa di Petru è Paulu è i Nauen Gates sò stati construiti più di un centu di casi. A custruzzioni era guidata da unu di i Maestri Olandese Jan Bauman.