Cattedrale di Nueva


A catedrale di a Nova è in a cità di Cuenca in Equadoru . Un altru di i so nomi sò a Cattidrali di a Immaculata Conception, a Cattedrale di l'Immaculata Conception. A maiò parte di chjave hè chjamatu a New Cathedral of Cuenca. Hè situatu à un locu pittorescenu - in fronte di u Parque Calderón.

Cumu hè custruitu a catedrale?

In u 1873, un monacu hè ghjuntu d'Alsazia in Cuenca. U so nome era Juan Batista Shtil. Era d'ascendenza tudisca è ghjunghjite à a cità à l'invitu di u Biscu Leon Garrido. Juan Batista fici un pianu per a nova cattedrale, perchè l'anciana era troppu chjuca è ùn pudia micca accuncià tutti i parrocchieri.

In u 1885, a primu prigione di a catedrale Nueva hè statu stabilitu. L'altru principalu di l'architettura chì guasna in l'edifiziu hè l'stile di u Rinascimentu. Eppuru, micca senza l'influenza di gòticu, classicismu è altri, ancu s'elli ùn sò micca pronunziati.

Sicondu u prughjettu, 3 enormi cume cuparti in a catedrale. Anu eranu stati cubbi d'un vellinu biancu è biancu chì era purtatu speciali da a Checoslovaquia. I vitori di u vitru macchiatu sò fatte di l'artista spagnolu Guillermo Larrazabal.

Funzioni di u bastimentu

Sicondu l'intinzione di l'architettu, i turri di a catedrale anu da esse altissima. In ogni modu, in u prucessu di a custruzzione era truvatu chì a forza di a basa prisenza era micca abbastanza per mantene u so pesu. Dui in l'erecciunale era necessariu cambià u pianu è facenu i torri truncati.

Ancu Larrazabal hà fattu un sbagliu in i calculi, a catedrale stillu statu un simbulu di a cità. I so cume sò visibili da ogni parte di questu. U diminuitu di a catedrale hè cusì chì a maiò parte di l'abitanti di Cuenca pò liberà refugghiate sottu i so bagnarelle.