Crown of the Rocks di Ghjacumu


A Crown of the Devil Rocks hè cunnisciuta com'è unu di i megliu posti per snorkeling e scuba in Galapagos . Solu quì, quandu u so bagnu in una mascara cun un tubu in u mari in u celu u celu, unu hè un piacè indescriptible da unità cù a natura.

Rucciosi in mezu di u mari

Una forma insolitica di rocci hè sorprenu à quelli chì i vìdenu per a prima volta. Una volta un tempu era un grandiscenu vulcano, ma eventualmente si passa sottu l'acqua. Ora pudete vedere micca solu l'alturi sittintriunali è meridionale di u cràcculu, saliendu da l'acqua cù l'isuli rocchi. Ùn si cunnosce chì di l'esploratori Galapagos anu vistu in l'isuli slutchi è isulanu e corone di a corona, ma u nomu ben cunnisciutu l'albarà è per parechji anni stu locu hè cunnisciutu com'è a Corona di i Prigioni. Da u spartimentu, pare chì i rocci ùn sò inghjinnati, ma a primu impressione hè sbagliata: documenti d'abitanti di l'abitudini marini anu sceutu u regnu volcanicu sottudu, mentre chì in l'acqua, in i fissuli di i rocci, anu numerosi chjucchi.

Munnu sottucattianu di rocci

Mentre avemu vicinu à l'isula Floreana nantu à l'orizzonte, pare un cun vulcanicu, scacciò da i mare. L'aria di u corale è i rocchi sò intrattenenti solu per a so scanticutezza è di l'acqua chjaru di un luguru turchese, ma dinò per a varietà di a fauna marina. Unu hè solu di pascà in l'acqua cun una mascara, è quì hè quì, un mondu culore di l'acqua sottumessu, passendu pienghjule di pesciu, praticà pocu puri di i tarri di mare, starfossu radianti spargugliati è aragui di u mare infundatu à u fondu. Quì si pò ghjucà cù tuttu u vostru core è nàscita cù i lioni è i delfini di mare boniatoghji, chì salta da l'acqua. Marmi-martelli è stingi raffinati - pisci predatori, ma micca aggressivu, venenu à e rocci. À l'internu di u rocca, l'acqua hè quasi sempri tranquilla, è u pesciu flutteratu in l'acqui ùn anghjulu micca. In ogni casu, in fattu stu locu hè in l'oceanu, induve ci sò curruzzioni forti, cusì nanzu fora da a Curona di u Diavolu guidanu solu sapienti bagnati. Sè decide di dedicà uni pochi d'oghji à natari, pigliate a cura di u vestitu wetu: a temperatura di l'acqua hè spessu mantinutu à 18-20 gradi.

Rucalli serve com'è postu per e avicani avvicinavanu: cormoranti, pelicani, gannets è fragrances. U numaru di nidi ùn hè micca cusì grande quantu per turnà a roccia in un mercatu d'aiutu, ma ci sò assai.

Cumu ghjunghje?

I scoglii sò situati 250 m da Punta Cormorant Point nantu à a punta nord di l'Isula Floreana . Un viaghju da Port Iowa dura più di duie ore.