Isula di Plasa Sur


L'isula di Plasa-Sur hè una di dui isle dernière in Galapagos . Hè situatu quasi vicinu à a costa orientale di l'isula di Santa Cruz , furmatu com'è u risultatu di l'ascense volcanicu da l'oceanu è hà una tilt à u nordu. Nomatu dopu à Leonidas Piazza, presidente di l' Equadoru . Questu hè u locu più beddu per una periggine turistica.

Funzioni naturali

L'aria di sta piccula isula hè solu 13 ettari, l'altura nantu à u mari hè 25 metri. I battelli di piacè per andà in a costa nord. Anchi i turisti più sacienti sò maravigliati da i paisaghji è i culori di i locali.

Intra i pochi piani sò cactus Opuntia, Galápagos, carattere di malati è una pianta chjamata Sezuvium (portalak). Sesuvium ha abbandunate in forma sìmuli à amanduli. In tempu di staghjoni, sò verdi, è diventanu sequenza in una sequenza. Nant'à i rocca rocca, ci sò nidi è un gran numaru d'avè diverse vini.

Fauna di l'isula

Plasa-Sur hè un postu sicuru per iguanas marini è i so ioghji. À l'acantimenti abbastanza, a famosa Galápagos s'agitava nest con una cuda bifurcata cum'è una tragola; Ci sò fragrances, phaetons rossi, famosi pezzi blu bagnati. I scutteri punente in sopra à l'abissu mari, annunziendu a tempesta propina. Pelicani marroni attivamente caccia per u pesciu, circàbbe da l'altitudine di u so volu, è dopu ghjallà in l'acqua per a so preda.

I platti stoncius sò in casa di e maiò colonii più grande di u mondu di i leoni marini. Certi anu numinati migghiara di persone. Avvicinendu stu gruppu di animali salvatichi hè assai perikulu. In quelli culonii ci sò i capi - i capi più forti è più intelettenti. Hè u più gran periculu per ogni strangeri di dui persi.

Inoltre, una di i più grande populazioni di land iguanas, chì cibu nantu à i frutti è frutti di u ficu, hè vivu à l'isula di Plasa Sur. Per via di a cruciata di u mari è di a land iguana, hè stata ottene una unica hybride. Hè assai faciuli di distinguishà da i signali esterni - a culori giallo-marroni era trasmessi da l'antenati di a terra, è a forma di a cuda è a cuda sò eredi da l'iguana marina.

U mondu marina sottuvanicu di l'isuli

U famosu espluratore francese di u mondu Oceanu Jacques-Yves Cousteau hà scrittu in i so memorii: "L'Isule-Galàpaghi - questu hè questu l'ultimu capellumu di a vita salvatica. Quì l'animali ùn temenu micca di e persone, cusì creendu un paradisu induve pudete scappatu di u mondu rughjonu civilizzatu.

À longu a costa di Plas Sur, cum'è tutte l' Isuli di Galápagos , hè un mondu sottudu di u mare assai riccu è diversu. Diversi di tuttu u mondu venenu à admirar i fucili di fur, martelli marroni, angelfish reale, anguila moray, Galapagos è i marinesi di balena. Questi giganti di mari si portanu à u panicu u terrore per tutti l'abitanti di u mondu marinu. Inoltre pò vede tulleddi mari, delfini, anguille, ragi elettrici.