U criscamentu di Lionel Messi

In u scrittu di Lionel Messi, ci sò assai vittori, premii, ricunniscenza mundiale, ma tuttu questu ùn hè micca pussutu succorsu, se micca per u babbu di u ghjovanu talentu, u so amore infinitu per u so figliolu è a creda in a so vittoria. Però, per tuttu.

U crescente di Lionel Messi - una scossa in u strada di u successu

Sè vo site un fan di Lionel Messi, sapete chì sapete chì l'altitudine è u pesu di stu ghjucadorista di football. Sì, ora, l'altitudine di u ghjugger hè 169 cm, è u pesu hè di 67 kg - i paràmetru standard. Ma ùn anu scunfitta a malatia di Lionel, a so altezza puderà stà à 140 cm, per quessa, u ghjovanu duverà sognu di una carriera di football.

Ma, furttumente, tuttu s'hè passatu diversu. Lionel hà cuminciatu à mustrà interessu à ghjucà football à l'età di cinque, chì u so babbu era incredibile. U zitellu annunciau assai sperienzii è hà entrenatu in i sapè di u ghjovanu squadra "Newells Old Boys". In ogni casu, invechjenu i genitori avè avutu chì u so figliu si spiccatu in crescente - Lionel hè diagnosticatu da una malatìa causata da una carenza di l' hormone di u somatotropin . Allora paria chì u crescita di Lionel Messi si firmò per sempre. Quandu a famiglia di a stella futura ùn hà micca avutu i mezi di guariscenze di u fede. In questu casu, a caccia ùn anu influenza u ghjocu di u ghjovanu, per contru u talentu di u zitellu era oblicu. Per quessa, u babbu di Lionel hà decisu di fà cada effort to curate u so figliolu - hà purtatu à un visualizazioni in u catalanu Barcellona. È hà travagliatu. In u 2000, Lionel hè stata ammessa à l'academia di football di u club, chì hà pagatu per u trattamentu di u ghjovanu talentu. Doppu dui anni di terapia è di furmazione, ùn solu u prugramma di u jocu, ma ancu a so carriera, cullò.

Leghje ancu

Oghje, a quistione di ciò chì l'altitudine è u pesu di Lionel Messi, assai anu interessatu. Ma solu veramente l'apprizziatu di i ghjoculi di unu di i migliori attori di tutti i tempi, sanu chì era per i prublemi cù u crescita chì sta stella ùn pudia micca brillatu nantu à l'urizoni di gloria.