Temperatura di l'acqua per paura di pupulanti

A Bathing hè una di l'attività favurita di a maiuranza di babys. Per fà tuttu di piacè è utile, i genitori devenu seguitu certi reguli. Unu di i punti chjave hè a temperatura di l'acqua per i paisani. Sò deve esse cum'è chì u zitellu ùn hè micca creatu, ma à u stessu tempu è cusì chì ùn hà micca tempu di cunghjelà durante a prucedura di u bacinu. Scupremu chì duverebbe esse a temperatura ottima per u bacinu di u zitellu, è chì richieste sò imposti nantu à l'acqua cum'è un sanu.

Chì devia esse l'acqua per u bacinu di u zitellu?

1. Per esse a dispia di un novu, hè necessariu di preparà l'acqua moltu in anticipu. Furmà solu bisognu di a prima volta, finu à chì a ferita umbilica in u corpu di u corpu si sana. Allora pudete aduverà u mariage corrente ordinante si u so ziteddu ùn ne hà micca allergià à questu. Allora, a maiò parte di l'acqua fogghiata sazià duverà esse spressu in a bagnera per enfurtamentà. Hè ricivutu di fà questa un pezzu prima di l'acqua. Allora, solu per avvicina, fate qualcosa più acqua. Aos pouchmente agregarlo a la banca, trascendu cù a manu finu à chì l'acqua si facia abbastanza calma. Prima di ponaa u zitellu in a bagnera, vi assicurazione di verificà a temperatura di l'acqua: ùn deve micca troppu caldu o troppu friddu.

2. A temperatura di l'acqua pò esse determinata di parechji maneri:

3. A tampiratura per a natazioni novi, soprattuttu s'ellu si trova per a prima volta, duvite circa 37 ° C, questu hè ligne più bagnu da a temperatura di u corpu. U zitellu devenu esse felice per esse in l'acqua. Di solitu, i zitelli nascuti ricordanu sempre cum'è calore è cusitottu era in u zanni di a mamma, induve l'acqua ancu splurata, è sopravienta perfetta à l'acqua.

A quistione, à quale tempura per lavà un novu, hè vicinu à u cuncettu di enduiscu. Oghje in parechimi settimani dopu à u primu bainu, u gradu di l'acqua pò accumincià à diminutu, per quessa chì u mulinu si usò à l'acqua più fresca. Fate quessu à pocu, riduciendu a tampiratura di l'acqua per un novu ogni ghjornu per mezu di un diploma. In ogni casu, se vede chì u zitellu hà frigidu, hè megliu adupirà l'acqua calvicu in u bagnu.

4. Quandu u zitellu ùn hà micca manghjatu, l'acqua ùn deve esse longu. Ideale - da 5 à 15 minuti (o finu à l'acqua ricerete). Ma, sicuru, ci sò esse fendu alcuni règuli. Certi bisti amu a natari tantu, chì sò pronti per splash in the tubu per un tempu assai longu. È altri, à u cuntrariu, si senti incùmodu è ancu di chianciri. Listen to the desires of your crumbs!

5. Hè separatu, deve dettu riguardu à a temperatura di l'aria per un paese di nascita. Hè ancu un puntu impurtante chì deve esse tuccatu. Ùn ci hè micca una norma uniforme per questu indicatore, ma pruvate micca di svià una grande diferenza in i temperaturi di l'acqua è l'aria. Ùn calite u bagnu prima di patteberà u zitellu. Hè megliu micca chjaru a porta di u bagnu, perchè ùn ci hè micca diffirenza di temperatura, altri chì u zitellu ùn pò micca cum'è l'aria fresca di a stanza dopu à u bagnu bagnu, è hè stata capriciosa.

Avà sapè chì duverebbe esse u tempore di l'acqua òttima per paisi di novu. In fattu, solu una settimana hè abbastanza per amparà cumu fasce di un zitillù. Senza sempre sicuru di i vostri atti, è ùn sia micca mandatu per novate per verificà a temperatura di l'acqua per pauraglie u babbu novu.