Rash à a fàccia di u zitellu

A rash nantu à a faccia di u zitellu hè un fenomenu pocu freqüente, afflitta di parechji genitori. I ragiò di u so sviluppu pò esse parechji. Inoltre, e diverse cause pò causate un rash differenti, ma si trova in u stessu locu.

Rashes ormonali

Comu regula, rascalli, localizzati nantu à a faccia di u zitellu, sò causati da a furmazione di un fondo hormonal . In questu casu, a rash hè l'apparenza di picculi granu, in particulare russetti, chì vanu nantu à u collu, è ancu in u scalp di u zitellu.

Cume spessu, circa 2-3 simane, un novu hè un pimple, chì anu un abscissu in u centru.

Allergy

A prublema più frequente di rash nantu à a faccia (mucchia) in u zitellu pò esse una reazione allergique. Spicciamenti spessu osservata in i zitelli allimatu cù u latte maternelle. Ci hè pare u fruttu di non seguimentu da a mamma di una dieta o quandu un novu pruduttu hè aghjuntu à a razione di migghiara. Per esempiu, un allergiu forti forti hè una prutetta da u ovu di puddastra. Eccu perchè i pediatrici ùn anu micca urganizatu cumprendi in a dieta prima di 1 annu, ma dà un vogliu chjucatu solu. Inoltre, una donna d'infermiera solu duverebbe ritegite di manghja l'alimenti cù u pigmentu rossu.

Sweatshop

Cume spessu, ghjovani mamma, per via di mancanza di prufundità prufessiunale, metti à troppu calori per u mulinu, per via di quale ellu sueva intensamente. A causa di u fattu chì u so sudore è i glànduli sebacies ùn sò micca travagliatu stabile, un rash hè chì si trova in a fàccia è di u capu di u zitellu. Inoltre, a succorsa spessu hè u risultatu d'una sicura. Cusì, in particulare in a staghjunali, u zitellu deve piglià un bagnu ogni ghjornu.

Pustulosis

In casi rari, a causa di a rash pò esse pustularis neonatali. Sta malatia si trova in u 20% di i zitelli. Esiste un trattamentu medicu. A so peculiarità hè chì i pimpi ccu ùn anu micca peri contaminati in u centru, è raramenti fester, perchè un focu di infjammazione attornu à elli ùn si forma, chì solu face difficultà per detecta.

Cù pustuli cecefanici neonatali, hè cambiatu u cambiamentu in u sughjettu di a pelle, chì hè assai difficultu di distinguishà visualmente. Hè detecatu da palpation. In raru casu, i pustuli vermittani sò formati, chì sò lucalizati in u collu è a faccia di u zitellu.

Prevenzione è trattamentu

A profilaxis ghjucà un grande rolu in a lotta contru a rash nantu à a face, capu di u zitellu. Perchè, a mo mamma, per prevene u so aspettu, deve cuntattu cù e regule seguenti:

  1. Ogni lavatu di u lavu cun u acqua fogghi. Per questi manipulazioni, hè ancu pussibule di utilizà solu suluzione è camomile, chì anu propietariu antisépti.
  2. A mantenenu constantemente i paràmetri fisichi di l'aria in a sala à u livellu ottimu: temperatura 18-21, umidità finu à u 70%.
  3. Per adherirte à una dieta hipoalergenica se u zitellu hè amatuatu.
  4. Se una gran area di a superficia hè affettata da un raccordaghju, hè bisognu di vede u duttore.
  5. Comu regula, quandu un risiziu succorsu, u zitellu ùn deve micca di antihistaminis, suluzioni alcoolichi (tè verde, calendula), soluzione di manganese, ungüini hormonal, droghe antibacterial.

Cusì, osservendu tutti i reguli di supra, a mamma stà impedisce u sviluppu di u rash in u zitellu è impedisce a so diffusioni. In questu casu, vale di ricurdà chì, prima di usà qualunque di i fondi, hè impurtante cunsultà cun un dermatistu, chì, se ne necessariu, detà un trattamentu cumunali.