Cumu fà un figliolu un enema?

A volte, quandu un babbu purga un restituimentu crunoniu prolongatu, l'enema hè diventatu un procede necessariu per a limpieza di a reta di u rectu da e massa fecali. Allora, a mamma ùn sapia cumu ghjustificà un enema in u zitellu.

Enema di limpieza per i zitelli

Avete a cura di a sicurità di u prucessu di purificazione. U picciottu sò cunsigliati per fà un enema di una pera di giganti à pocu vulume cun una punta brutta chì ùn ùn micca ferite l'anu. Per l'enema, sò parechje solu solu, preparatu da acqua fogghi cù una temperatura di 25-27 ° C.

  1. A maiò spessu, a suluzione hè prestu da u salu di tavuletta ordinante, dissolviu a mità di una cucaraina in un vetru d'acqua fogera.
  2. Un bon effettu pusitivu face una mistura di acqua foglia cù glicerina. A solu suluzione per l'enema pensata per u zitellu hè priparata da un vetru di acqua è di una cullizzioni di glicerina.
  3. Pudete aduprà una decucuzioni d'aromi medicinali, per esempiu, una camomile di chimica. U calchinu hè preparatu da una cullizzioni di camomile è un vetru d'acqua.
  4. Unu di i modi più cumuni hè di preparà una solu solu saprina. Per fà questu, in u dirittu quantu di acqua fogghi, un pezzu di casa o sapori di i zitelli hè cunglinda finu à chì una furmazione hè furmata.

U voluminu di l'enema à un ziteddu duranti u stretta dipende, prima di tuttu, nantu à l'età di u zitellu. Per i tarritorii, u vinu règule hè 25 ml, per i zitelli d'1 à 2 mesi - da 30 à 40 ml. Un zitellu maiò, di 2 à 4 mesi, injecté 60 ml di fluidu. À l'età di 6 - 9 mesi, un enema di 100-120 ml hè indicatu. Per i zitelli da 9 mesi à un annu u volumu hè 120 - 180 ml.

Solu cù l'autorizazione di un duttore pò esse un enema per un nevicatu, postu chì a presenza di u dulore à l'abdominal è di stinimentu sò spessu sintomi d'appendicitis aguda, curvatura di l'intestione, inflammazione di i pulmoni è altre malatie maiò seriu. Cridendu chì esse agitu per u bonu di u zitellu, puderete complicate significativamente u so statu. In modu independentu di piglià una decisione di purificà l'intestinali di un zitellu cù un enema hè permessu solu cun fiducia chì una violazione di a funzioni excretori hè dovuta à inaccurità in a dieta.

Cumu suppostu un criaturu cù un enema?

I picciotti sò dati un enema in a pusizioni di "stendu nantu à a volta", cù e so pedi risanciati. Prima di purtà un figliolu di l'enema, una furmazione di gomma cumpletu cun una solu solu deve esse risata. Allora u punta da a pera hè inseritu cù cura in l'apertura anala versu u zingia di u zitellu, è dopu parallella à a colonna vertebrali.

Fà un figliolu un enema hè di qualchì volta difficiule, perchè u corpu pò responde à l'intruduzioni di a prima parte di a suluzione cù spasma di l'intestinu. In questu casu, ùn seguite per entra à a suluzione. Aspettu un paru di minuti è seguità a furmazione di quandu u spasmò passa è l'intranossu si fighjenu.

A suluzione deve esse amministratu assai pianu. Dopu questu, a manu upposta puscia à i nucali di u zitellu è a punta di u gomma Pani sò stratti fora. Per impediscenu a suluzione di scappà immediatamenti, i buttigliati sò stesi cuntentu di qualchì tempu. In solitu duvite 5-15 minuti per fucalizarii u fugliale. Dopu finalizazione di u prucedimentu, u zitellu deve esse lavatu.

Cume pò spessu un enema per dà un novu?

Cù stinimentu crunulativu, una sola enema ùn dà micca l'effettu desideratu. Per quessa, a prucedura pò esse ripetuta in quasi sei ore. Tuttavia, ùn hè micca cunsigliatu per intervene in enemas. Ùn pudete fà micca più di una volta cada trè ghjorni è fate sicuru dopu cunsiglià u pediatricu.