L'ingaghjate à l'altru, un signu

I Signori di u populu dettu chì, chì sì una tragne ha culatta in un balconu, una bona nutizzione vi vene ghjunghje ghjustu, forsi una littra di parenti distanti o amichi vecchi. Sì l'agghiunciu hà purtatu à u balconicu, in ogni casu ùn pò micca esse offrittu, l'oliu duverà esse alimentatu è liberatu à a libertà, perchè a felicità ùn pò esse scantatu.

Un piozzu avutu in un balconu ùn hè micca daveru a vostra bè, è se decide di stà cun voi, hè un bon signu - amori è a prosperità prestu prestu in casa.

Nudele anu nant'à un balcani - un signu

Hè cunnisciutu da sicuru chì eterna ùn anu mai cresci u so nidu in un locu postu. Per quessa, se i traghe è anestesi annantu à u to balcone, hè un signu bonu. I Bioenergiani dì chì un pezzu ùn vi micca in una casa cù una gran accumulation of energy negativa, perchè s'ellu ci hà sceltu, stà in paura, ci hè l' amore è l'armunia in a vostra famiglia.

Sì una persona destroys un nidificante di una tragne o a destroys it, perchè parechji anni pudete scurdà di a furtuna in l'affari di a famiglia è a famiglia. Ùn pudete micca pulisce l'annunziu di l'aiuto è in l'inguernu, postu chì cù l'avventu di a primavera, tornarà à questu.

A strada, in i tempi antichi, se l'agghiuncianu chì si sò tranquillamente in l'abitudine umana, vanu di u nidu, l'omu hà seguitu u so esempiu, è dinò da parechje ghjornu di l'abitazione, cusì scappa i predanti è altru periculu.

Autri signali di prugne

Ci hè parechji cresce e signali , in quale avà u nostru babbone cresce. Per esempiu, si una tragheta vola vicinu à u pianu, significheghju da chjarà. Ma si un pioveru scappò nantu à a so spalla o sopra a so testa, unu deve esse eseguitu a so voce interna - unepochi di avvenimenti pezzieghi pò seguitate.

Sì l'agghiuttiu à a finestra è annunzià à u patrone di a casa, prontu bellu bona nova vene da una persona vicine, forsi quarchidunu assai aspittatu venite à stà.