Hè pussibule à messu in casu annu?

In tuttu i seculi, a più parte di i Slaves visitavanu e chjese di u quali anu ricivutu "alimentu spirituale" in quantità suffirenziu: a ghjente entrenda ciò chì credi, cume crede, chì rituali sò stati disposti da a tradizione sacra in quelli o altre casi.

Dopu a rivoluzione, sta situazione cambiò. A religione hè stata diligentemente eradicata da a cuscenza di a più rapprisintanti di a sucità. I Believers ùn anu micca l'oppurtunità, per esempiu, per acquistà una educazione superiore in una università statale (à menu chì, sicuru, elli dissimulavanu cu curaggiu i so credenze religiosa). Questu hà datu à u fattu chì trà i believers (quandu sò oghji qualchi educatu è pensendu), è di l'incridie, una muntagna di supersticiones hè statu cunfuncionata. Un locu santu ùn hè micca vacante. Sì aqueddu locu in l'anima chì hè significatu per crede in Diu hè vacante, quandu qualchissia altru hè statu custituitu quì.

Chi? A più spessu - superstition. A Chiesa è a scienza unanimamente condannenu a supersticione. I dui sò cunsigliati di ponderà tuttu ciò chì davanti à a crergà è à l'accettà in u core.

D 'una seria di credevanze cusì rash, per suprattuttu, è l'idea chì ùn pudete micca maritari in un santu annuale. Parechje persone anu untuvolmente dedicatu à sta crianza strana.

Perchè ùn maritei in un annu bellu?

Ciò chì ci hè quellu chì distinguisci categurichi di qualcosa altre annu? Perchè hè un annu bisestuale chì ponu esse a quistione di se esse possibili à casare in questu.

Un annu traspurtatu annunzià una persona cun u so incomprensibile. Cumu hè: annu 365 ghjorni, è da un trattu di novu è 366! Miraculi, è solu!

E cu maravigliosa? Tuttu hè un aritmeticu simplice. Dopu tuttu, se u tempu hè una quantità fisica propiu, pudete dividite in segmenti in modu diffirenti. Per esempiu, hè pussibile durante simani, è hè pussibule - per decennii, hè pussibule in quartieri, è hè pussibile per trimestrali. O per semestrali. Tuttu u rispettu di u puntu di vista.

U significatu astronicu di l'annu hè chì durante stu piriu a Terra fa una rivoluzione sana à u Domu (sì, hè chjaru chì tutti sanu di sta scola primaria, perchè alcuni crede quelli chì cunnosanu ùn capisce micca!). Ma, invece, cum'è tutti canusinu, a terra dannusa fa un giorno sanu (micca altrimenti, perchè a furtuna avissi avutu!) Ùn hè micca di 365 ghjorni, ma da 365 ghjorni è 6 cun qualchì tempu per l'ore. Cusì, durante quattru anni, ghjera un ghjornu supplementu. Dove à pusà? Ùn pò esse solu ghjornu - micca annu! Hè per quessa chì aghjunghje à quartu ogni quartu anno, chì, per via di questu, hè diventatu un ghjornu più (un ghjornu di travagliu, aghjusteremu un ghjornu off, o ancu megliu, una festa, vedi, ùn ci saria micca una quistione!) È hè chjamatu un momentu bisestuale. Per ghjunghje a so injustice hè difficiule, è assai persone pensanu chì un santu passatu hè più difficili è disprezzu. Da quì, hè visibule è credi u ghjovani di una question, sè esse possibbili di ghjucà i caseddi à l'annu bellu.

Da una banda - una supersticione evidente, è stuposa: in tuttu, in generale, una pura attesa chì i ghjorni extra ghjenuvesi Anu aghjustatu à questu annu, è micca à u prelitu o à l'avvena, stu fattu ùn pò micca bisognu di significatu fateful. Invece, per una persona insegurata, una "legita" oppurtunità di piglià più tempu cù una decisione responsa. Sì una persona ùn hè micca sicura ch'eddu vulia casà, perchè per ellu parechje ragioni hè adattatu per ùn invià. In a terza mane, assai sentenu qualcosa incertezza quandu ingressu à u matrimoniu - micca per chì ùn sò micca sicuri se elli vanu casali , ma in contrario - perchè veramente vanu e si sò assai temerati, quarchi cosa si mette in bocca è a casta ricusa sarà! Questu hè quandu a nuvola pops up, induve e quistione sò: ponu esse spusatu in un oghje annu, etc.?