Ci hè una casa?

Pudete vede chì u televigilita mostra un grande quantità di cartoni, in quale ci sò parechji caratteri cum'è a casa . Inoltre, ancu in a zitella, parechji di i nostri averi è aviani aviani contru à i contatti di fata belli è belli. L'altri persone pò riclamà i più stori chì i so amici parranu di u ghostly house-ghost being terrible and constantly someone sprightly in a casa. Ma quellu chì vulete crede, è s'ellu ci hè una casa verita - in questu pruvemu a scopra.

Quale hè un cafè?

Domovym hè una certa entità, chì hè cunsiderata a guardia di u locu. In a maiò parte di i casi, u maestru di i magistratu i so maestri, è quarchi pò fà perisce. Se crede in i pretesi, a ghjente hà u principiu strittu è un caratteru malu. Per ghjunghje a so situazione, hà bisognu di pruvà assai duru. Parechje persone, cum'è un regnu, crede chì sò solu maestri di l'abitudine, ma a casa-coccia di stu cuntu hà cun pensioni differenti. Crede chì solu ch'ellu deve esse u maestru in a casa, ma tu sia cum'è un invitatu solu.

In l'antichità, sapìanu chì ci eranu traseru, è ogni momentu pruvò d'aprezzà a so manera. Di solitu in a casa per Barabashka stete sughjettu u rinulu più bellu è più caliente. In ogni casa - era un locu vicinu à a stufa o sottu u stufa. Da a tavula, sempre u più bellu pezzu fù statu allora pè u servitore di casa. Duoppu era sempre bughjutu, è nimu avia vargogna, era sempre dumandatu qualcosa, chì a casa era sempre l'esencia più venerata in ogni casa. È per vede s'ellu ci sò parechje persone in a vita verita, nimu hà ancu dubbitatu. Se una persona hà trattatu beni, poi li pagò parechje sola cù u bè.

Ci hè una casa?

Parechji credi chì parechji rumori, mentri àutri ùn vulianu micca d'accettà i fatti cum'è a realità. Ci sò parechje chì sustene chì, cum'è se qualcuna forza chì ùn sanu ignorata, hà risuscitatu quandu u focu splende in a casa. Di solitu, sta criatura svegliu una persona à un tempu quandu era pussibule di prevene un tali eventu. À questu tempu, i persone dicenu ch'elli eranu stati svegati da un brownie.

E ci eranu tempii, quandu un omu passatu solu hà survivatu da a casa. Ci era ancu tistimonii di e persone chì ellu tirò di i persone di u lettu è ancu siccà. Ci sò tistimoni chì hà dettu visti un certu criaturu stranu durante u despertu, ma quandu una persona hà hà risuscitatu, pareva chì tuttu hà sunnatatu , ancu chì u sensu chì qualcosa era stufando hè sempre stà.

L'anziani aiani dubbitatu chì esse una casa in l'appartamentu, ma inveci, pruvò di divreghinu di storia di stranguli. Iddi sustennu ca l'eddiziale sempre aviseghja i so patroni di quarchi cosa o avà immediatamente dichjara chì ùn anu micca un postu in questa casa.

In ogni apparatu mudernu hè una casa: in qualchissia ùn sia micca esce, perchè i so vicinanti vivenu tranquillamente è silenziu, è l'altri appartamenti è cumincia à furore, affirmannu u so discontenti. Ùn pò micca à piace u materiale da quale l'òspiti custruìanu una casa o inchiani, chì creanu una tensione emotiva persunale in l'appartamentu.

Comu sicuru in a presenza di un brownie?

Cù a casa, bisognu à esse amici, hè megliu di piglià un vetru di latti e uni pochi documenti chì sò stati dispunibuli nantu à u platu, è à a sera un trattatu si devandassi esse situatu in a catena orientale dopu à u lettu è u sufettu è dicenu a frase principale "benvenuttu, Maestru! Aiuteti! ».

A matina dopu ghjè bisognu à piglià u trattatu è dà à i cani. In u nisun casu ùn hè micca impositu di manghja à e persone è ùn serà micca bellu, se u gattu si sia latti. A so casa pò lime. Questa prucedura ripetuta 3-4 ghjorni è solu dopu avè dorme, pudete dì: "Maestru, rispettu!

Avete bisognu à cunsultà! ». Ora pudete passà tranquillamente. L'anziani di chì sta notte pò vede un brownie. U principalu ùn hè micca di scurdà di ellu à dumandà: "A primura o à u bonu?" È ùn hè micca chjaru più di dubbitu s'ellu ci sò house-workers in factu, ma ùn ci hè micca una cunferazione scientifica è prova di questu fenomenu.