Vinu di currant

I prudutti di u spiritu di alcoliche ùn sò micca sempre pruduttu in u cumpletu cumplessu cù a ricetta è à u listessu tempu u costu. Hè assai più faciule è più prezzu per fà u vostru vinu propiu di una pasca.

Vizi di u vintu di curranti negra

Stu bagnu si crede prublemi nantu à ogni postu, per quessa, a so bè, prumove à rinfurzà l'immunità, qualchì cunnuttore di spiriti cù gustu insoliticu pò pronta à preparà. Dopu tuttu, l'appiccicatu un vinu di una paschita in casa ùn hà micca bisognu di u sapori culinariu especial.

Ingredients:

Preparazione

Accuratatu cù cura di a grosta è da u foglie. Ricurdativi chì ùn pudete micca lavare frutti: nantu à a so superficia sò levitu, chì accelleranu u prucessu di a fermentazioni, è da questa, a pruduzione di vinu da u currant. Appena preparate u purciditate: mette i frutti in una cassola è ricurdate bè cù a tempesta. Pour in un litru d'acqua, mischjà tuttu bè è lasciate per infuse durante quattru ghjorni. Ùn vi scurdate micca per iscià u cicatrise pericamenti.

Dopu d'affaisce, aghjunghjenu a mezcla nantu à un casgiu o sieve, aghjunghje un litru di acqua è mischjianu. Trasferisce u frascu nantu à i buttigli boni è sicondu è fate in u zuccheru. In u collu di ogni buttiglia, pute nantu à un guantu di gomma cù un diticu periculatu è ponu i cuntenienti in un locu chjaru cù un accessu limitatu à u lume per 1,5 mesi. Sisbate a preparazione da u fangu, fremenu nantu à i bisturi petri, scopre è magazzini in a refrigerator o in a cantina.

Rice cascatantu rossi

Ranzani Rissanti sò usati in issi prudutti spessu sferenze, ma u gustu di u vinu sarà assai inusual. Se u tenda per e occasioni spiciali, puderete sorprenderà a l'invitati senza prublemi. Per sapè cumu fà u vinu rossu rossu, avete bisognu di seguità a seguente cunsiglii.

Ingredients:

Preparazione

Trascorra u currant, sguassate tutte e biscaglia è bachi spoiled, ma ùn lasci micca. Creami i pasculi cù e mani o cù un mezcladoru o pezzu rotanti. L'acqua pocu calvinata (25-29 grai) cunfine cun un kilogramu di zuccaru per fà un sciroppu. Fate a massa di bacca in un grande cuntazzatori cù u collu largu, pene cun sciroppu è cunglite beni. Aglustula u collu di gasa è postu durante 3-4 ghjorni in un locu cù accessu limitu à a luz à a temperatura di l'ambienti. Un paru di voti un ghjornu, stir u cuntenutu di u cuntinue, utaplivaya pop up carne.

Dopu questu, filtre u zuccaru in gasa è di scorri à u fermenter (debite deve chjave à 3/4 di u voluminu). U so collu chjudarà un guante di gomma cun un diticu periculatu è lascià u vinu per passejar à a temperatura di l'ambienti di 20-45 ghjorni. Dopu à 5 ghjorni, fusione a mità di un litru di foglie in un pezzu separatu, aghjunghje 500 g di zuccheru, intricciate bè, fate u ghjiru in u ferru in u contenimentu di fermentazione è u cercanu cù un guante. Repetite u listessu prucessu dopu à quattru ghjorni.

Puderete sguassà u vinu da u fanguu cù l'aiutu di un tubu, aghjunghje u zuccheru o vodka (l'alkohol) s'ellu vulete, torna u colpu u cuntinuu cù un guantu è mandi à u frigorariu o a cantina per un paru di mesi à ripiglià. Dopu à quessa, a vanda hè spesu nantu à e boticari.

Vulturu biancu Vinu in casa

Sì, per qualchissimia, hè pruibitu di cumprà l'alkohol, sta zuccaratu pè i banni di famiglia serà più ca l'apropos. Questa ricetta per u vinu da pasti in casa hè incredibile simplice.

Ingredients:

Preparazione

Da e legumi ricci sottu u zuccaru cun un crush o press. Add 1.6 kg di zuccaru è di levitu. L'ultimu hè fattu cumu chè: lavamu l'alchimiste biancu, ampara in utensili di legnu è pour u zuccheru in a proporzione di 1: 3. Mesturà a misura è u mandarà à un locu fussu scuru da parechji ghjorni. U ligne hè aghjuntu à u wort, basatu annantu à una ratio di 30 grammi per litru.

Dopu aghjunghje u fermentu, abbandunate u fieru durante 7-10 ghjorni à a temperatura di l'ambienti. Avà pour vodka in questu, dapoi chì un litru di sta zitta hè creatu per 10 litri di vinu. Tutti misciuti è mantene per 5 ghjorni più. Allora ci filtrà u vinu è copre u zucchinu rempluttu, poi andate in buttigli è esistassi per 2-3 mesi più.