Goldfish nel aquarium

Probabilmente l'abitudini famosi è populari di l'acquarenti domestici sò pezzi d'oru . Sò derivati ​​da travagliu di ripruduzzione è anu esiste per più di centeci anni. U so mantenimentu in casa hè cunsideratu cum'è a più simplice. Questu hè veru, ma sutta certu situ.

A più impurtanti è problematica di sti cundizioni hè a presenza di un grandi aquarium. U voluminu di l'acqua per u pezu d'oru hè 50 litri, rispettuve, u più pescu chì vulete avè, u più grande l'aquarium deve esse acquisto. Hè una grande bisognu di u spaziu hè causatu da u fattu chì, inveci di a varietà di u pezzu d'orura, sò assai vunanti è sò certi peculiarità di u sistema digestivu, per quali anu esercitanu una carica bioluggìa aumentata à l'aquarium. È in tuttu ciò chì u cuntenutu di u pezzu d'oru ùn hè micca assai diffirenti da u cuntenutu di altri pisci.

Goldfish - cura è alimentazione

A cundizione più impurtante per u cuntenutu curretta di u pezzu d'oru hè l'assistenza regulare di l'acqui, chì cunsiste un certu prucessu:
  1. Solu di sustegnu Weekly. Piglia sta prughjetta u pezzu d'oru abbastanza tranquillamente, ma ancu un cambiamentu di rimbursu sullivanu pò causà i pezzi di scopre è causanu cumplicature. L'organizazione di u regimimentu di sustituzzioni serà aiutu à aducazione di un testi di l'acqua per i nitrati.
  2. Perchè i filtri sò stati contaminati, devenu esse puliti. Allora l'internu duve esse di pulizia in un locu un ghjornu à a sema, è l'esternu, ma più spessu di una volta cada trè à quattru misi.
  3. In ogni locu ogni dui simane, avete siphonice u tarritoriu per sguassà l'excresu di materia urganica da u fondu. Ma avete bisognu à fate cusì cun cura, per ùn micca di distruttà i battisdi aerobbi utili chì vivenu in a superficia di a superficia.
  4. Per mantene l'apparenze esteticu di l'acqui, u so vetru deve esse limpiatu di alga. Pudete fà cusì cù l'aiutu di sustanzi chimichi speciali, o pudete aduprà un rascatura o una spugna.
  5. I vegetali chì anu da esse u cuteddu chjappu.
  6. E, sicuru, quantu a contaminazione deve esse pulita l'altru equipaggiu.

Malati è trattamentu di u pezzu d'oru, ùn anu micca diversu da qualsiasi altri acuarioli. E infizziamentu pò esse contagiatu è micca cuntaggiu. Sò spessu causati da e prutizzioni improrificati di a prissioni, ma pò esse pruvucatu da i patogeni infittivi o bacteriale. Precisamente per determinar a causa di a malatia di u pezzu d'oru pò esse solu in u laboratoriu. Per quessa, in i primi signali di u maladizzione di u pesciu, deve esse mandatu à quaranzana per ùn avè micca infettatu tutti l'altri abitanti di l'acqui.

À l'alimentazione di u peccatu, ci sò ancu parechji sapori chì ponu esse un problema per i principianti. Queste pesciu pò manghja assai di nutritura, è mentri la so 'stanza parlarà di fami. In ogni modu, ùn devenu micca ellu, perchè succissioni anu da causà malatia di u pesciu. Ùn ci anu micca alimentatu più di duie volte in ghjornu in parechje porzi. A quantità diretta di u pezzu d'oru pò esse manghjatu di 5-10 minuti, è tuttu hè rididu.

U pesciu d'ouroghjettu sò omnívorosu, perch'elli ponu esse nutrittu cù una varietà di nutizie: seccu, cunghjuntu, vive (cun ​​prudenza deve esse esercitatu cusì cusì chì i patogeni di infizzioni ùn entri micca in l'aquarium cun l'alimentariu), è ancu com'è alimentariu vegetale. Inoltre, i medichi ricunniscinu chì aghjunghjenu frutti frizzati cottu nantu à l'acqua à a razione di pesca. Hè nutate ancu chì i ghalliate sò cun tolerate à l'insidiamentu durante 2 simane.

In cunsiquenza, deve esse nutati chì a compatibilità di u pezzu d'oru cù qualsiasi altru hè impussibile. Eccu l 'òpere principale: sè ùn avete micca manghjatu oru, necessariu di manghjà.