Cumu piglià un segnu per a perdita di pisu?

Imagine una semente: hà un core chì si nutene, si sviluppa, hè furmatu da nutrienti chì sò cuntenuti in i cinghi o cimi. Quandu u granu hè straggiatu è dispostu per l'usu, hè pulitu da a cinghule à u largu per maximizà u gustu. E in questa scorcia, a buccia o casetta cuntene qualcosa, per quale l'fruttu è u fruttu maturu - vitamini, olii, sal d'utilità è elementi traccia, tutti issi susturiti ùn impediscenu micca, ùn hè micca?

Quandu a moda per un stilamentu di vita sana hà iniziatu, a industria alimentaria avia de prutege à questa "rinsegna materia prima", chì hè quella chjamemu bran.

Beneficii

Quandu in paesi asiatichi i nobili persuniani cuminciaru à manghjonu u ricecu refinatu, accuminciaru a mette è murenu assai prestu. Dopu qualchì centu anni hà scurtatu chì era una malatia di Beriberi - una deficiency vitamina B1 causata da u rejet di i capelli di rossu.

Prima di dì cumu per piglià un segnu per a perdita di pesce, imagine quantu sò utile, graziosu u cuntenutu:

L'usu di bran con la perdita di pisu hè stata pricisu à l'ultimu puntu - fibra dietetica fatta. Fibra cuntribuisce à un sensu di sazziità, da a umidità chì s'imbule in u intestinu è aumenta in u 25 volte! Inoltre, alleia a malatia muderna - stinata, sguassà tossini è micca restos di alimentariu digerita.

Sceglite u salvettu

Bran si pò esse di ogni tipu - risu, cente, farinata, tripa, etc. Tutti sò ideali, ma hè pussibule sceglie u codu chì hè megliu per pèrdite u pesu, perchè micca chì tuttu hè cusì bulu cù elli.

Bran si pò truvà in forma di farina è in forma di grànuli. Quandu si riunite cun l'ultimu si deve prisentanu à a cumpusizioni: i pruduttori anu da esse sposti per svincà stu pruduttu curative, aghjunghjendu cunservatori, zuccaru, sal, sapori, acidu citrico. Fate preferenza solu à salvatu naturali, ùn puderebbe cumprà nantu à l'additivu di crani, manzili, frutti secchi - megliu aghjunghje ellu stessu, sapendu chì in u to pranzu ùn ci hè nunda sinteticu, solu i cossi di e fugliale è di e frutta fresca è naturali.

Applicazione

E un paru di parolle di cumu adupratu di brane per a perdita di pisu.

Prima, pour u bran à un vetru di acqua calenta, è, senza insistenza, fusionate.

Siconda, aghjunghjia a farina di qualsiasi dietarii di platti - insalati, ciriali, prudutti di latti, o simu manghjà, lavatu l'acqua.

L'usu di una quantità maiò di l'acqua à u cuttighju di a fibra hè obligatoghja, altri in casu di ridiri di stinimentu, rinfuzzà i prublemi cù u fugli.