Ivanka Trump hà decisu di cambià u culore di i so ochji. À chì?

Per cambiassi constanti in l'esterno di i ricchi è famosi, avemu digià avvezziatu. E donne è quandu decide un tipu di prucessi di bellezza è fà a cirurgia plastica per vede megliu. Cusì Ivanka Trump, a figliola di u 45 ° Presidente di i Stati Uniti, hè micca escezione.

L'altru ghjornu, i bisogni di l'Internet anu avutu chì a donna di a donna di 35 anni hà cambiatu ... u culore di l'ochji! Ivanka ùn nigò micca, ma ùn hà micca cunfirmatu u fattu chì hà rescindutu à i servizii di i circhigii plastichi, ma u fattu chì cambia u so culori di u viscuvamentu di u tempu hè simplicemente ovvanti.

Hè abbastanza solu per paragunà parechji di e so ritratti per avè avutu a diffarenza. I fannini di Ivanka hà sappiutu chì ancu se prisentanu avvenimenti seculars o radiodifusioni in TV cun una diferenza di un ghjornu, u culore di i so ochji pudete ghjornu di u verde vergine à u marrone scuru. I fannini di Ms. Trump crede chì ella usa lenti di contactu di coghju, ancu chì quiddi chì certezi ch'ella hà pussutu l'ùacchi camaleò chì cambiendu a so ombra sicondu a lumera.

Micca cusì simplice

L'altru ghjornu, a figliola di Donald Trump visitò un show di matina nantu à CBS. U publicu averebbi cuntentu a sustituzzioni. Ivanka hà cessatu di cum'è ella, perchè i so ochji sò saturati verdi.

I vigori seculare dicenu chì di nascita avè l'occhi marroni, ma pocu tempu anu cambiatu. Ovviamente, una donna di a sucità riprisentata decide di portà lenti di contactu, ma perchè sta cambiamentu d'imaghjini?

I raportani puderanu cumportamentu una storia è truvonu chì cù l'ochji verdi, a figliola di Donald Trump anu accumenza in publicu esattamente da u principiu di a campagna presidenciale!

Leghje ancu

Zelana Montmini, un psicologu, accunsenu à cunducerà annantu à u fenomenu pè a pubblicazione di Calzature News:

"Quandu una persona decide di cambià a so apiece, circonda di esse percive di manera diversa. Pensu chì Ivanka voli l'ambienti per vede in un modu novu. Tuttu u so cumpurtamentu è i crescenu: Eccu, ùn sò micca listessa! Aghju aghju esse una donna di a donna, è avà sò in a pulitica!