Cumu lavatu un lustru cristalellu?

Anchi l'ùltimu brillo di cristalli s'intémenta cù u tempu. Periódicamente, ci hè necessariu di ricaricà l'aranciu è di sparà da u polu, è à quandu duvete fà ricerche a mètudi più radicale di pulizia. Avemu duppule uni pochi maneri simile per lavà un lustru cristalellu.

Pulizia Chandeliers

U metu più impurtante di a limpieza di u cristalu hè un prelinamentu di cunfurmazioni. L'aranciu hè sbulicata è po una robba. Per impediscenu lampadulini di cundivà in i lampadiei, sò isolati per mezu di gattate sottumessi o materiale simili.

A versione simplice hè a limpieza di u lighjuteru di cristalli direttamente nantu à u puntu. Assicuratevi di scumpiggiari l'energia elettrica è mette un grande latinu à u pianu o stanu un pani chjappu. Oghje, per a cura di l'astertu di u cristalu, ci sò assai prudutti di limpezza especiali, i metudi di pulizia di i persone ùn sò micca pessimi.

Cosa da lavà un lustru cristalellu?

Prima di lavà l' astuca cristaline , stabiliscenu u gradu di a so contaminazione. Se hè un uttùna o un salottu, pudete trattà di u polu. Ma nantu à u candela di a cucina, ci hè spessu sottu poveru di grassu, chì hè più forte di lavà.

Eccu alcuni arcane di i strumenti più prumovi chì pò esse chandelier cristalino lavatu:

Sè decide di lavà a vostra candela, dopu a rimessa, assicuratevi d'aspittà, finu à a siccatura di culleghja prima.