Si pi lavari lu cristal?

Probabilmente in ogni casa oggi da l'amma, u legatu di cristalli permanece in l'eredi. Questu hè un attributu essenziale nantu à a table festiva. In regula, avemu u mo cristianu cumu hè davanti à pona nantu à a tavula. Succece chì da u tempu à u tempu si pensa o hè bruttu affittu. Ùn avianu a sapi chì di pulisce u cristalu, postu chì quessi utensili ùn sò micca ghjornu, è micca ogni ghjovanu donne chì hà davveru sta faccia.

Hè per purtà a cristallu?

Ancu di cummincià u lavu di u cristalu, ricurdate u regula principale: pudete ne puru un pocu in acqua calda è fresca, da calza pò fade è cumincià à fà crack.

Cumu lavatu a cristallina in acqua fredda, perchè i piatti sò traspurtati è brillanu? Agghiunce l'acitu solitu à l'acqua. Un litru di acqua hè abbastanza per aghjunghje a 1 st. l. acitu. Dopu lavatu i piatti, si deve esse squanditatu cù un pezzu di panacea o pappulina di lignu impregnated cù fècula.

Cumu pozzu a puliti lu cristianu si sferisce da u tempu? Furmà pate in un uniforme è dopu chì l'acqua s'hè rinfriscata, bassu i pranzi. Doppu un pocu tempu, limpiassi u cristalu cù una napulita o una spugna di cuttuni.

I nostri avuti assai puliti assai cunsiglii i cristiani cun l'aiutu di patate prima. Solu patate è poi ciucciate in acqua fridda cù l'aghjunta di u celu.

Moltu spessu nant'à i vasu di cristalli appare cun tempi razzii muddy verdi. Per lavà a tali lumaca hè abbastanza possibili è senza detergenti. Comu lavà cristalu in stu casu: aghjunghje salate è vinegar à l'acqua, u sali hè megliu per piglià un grande grind.

L'aranura di u Cristianu hè megliu per lavare di guanti, guasgiarà l'aspetta di divorziu. Hè megliu aduprà una suluzione di ammonia in un litru di l'acqua diluvia 1 st. l. alcohol. A solu solu solu ùn pò esse aduprata per questu scopu: u soap crea una film nantu à a superficia di u cristal è, sottu a influenzà di a temperatura, comunina a crack.