Arringu in Olandese - assai diliziosu!

Aringa, marinatu in Olandese, hè veramente savore deliciosu. E pudete vede per voi stessu sè ssu seguitu i nostri cunsiglii è preparanu un piacè per e ricette di offerte sottu.

Marinated herring in Olandese - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Prima di tuttu, l'aringe congelata deve esse datu per esisteru in cundizzioni cuddante, trasfurmendu à u bottu pianu di u frettu per dote oghji. Dopu ca avemu pulitu i carcassi da a pelle, rimette di a viscera, finu, colti è capelli, rinfriscà bien in l'abdomen, chì limpieghja u restu di i pelle neri, è poi di asciugare seccu è tagliate in porzi in fette.

Nzè cun u pesciu, avemu ancu preparalli a vindimi chì ci necessitamu a so marinarina. Limemu i lampi rossi è l'arrepi in mezu anu, è aghjunghje i carotte nantu à una grossa o pianura corsa di a zucca carottea. Limone accasu sanu, scalded cun acqua fogera è semicirculi sfruttu.

In un aringu adattatu per a mannata d'aringa, aghjunghjenu una piccula capra di cipudula è di carotta nantu à u fondu, aghjunghje vegetale, stagione cù u zuccherinu, granarini è fulari d'amore è coperta cù una strata d'aringe, chì hè ancu solyim, zuccaru, stagione cù e listessi spezii cum'è i vegetali, è poi scorri grani di mustarda è coperchio cù cunei di limonu. Repetite i stati finu à chì i cumpunenti sò stati finiti, presse u cuntenutu un pocu, cogliu cù una tapa è pona nantu à a parò di a frigorifia per trè ghjorni.

Prima di serve, cambiemu l'aringa spicchita nantu à un pezzu, pour oliu d'oliva o oliu di girasole è diventene.

Ricette di Herring in Olandese in un canna di l'agliu

Ingredients:

Preparazione

U principiu di preparazione di sta aringa marinata in u Olandese hè idèntica à a varianti cuncrita à i cambiamenti luminu. Prima di tuttu, a ricetta hè supplementata da l'agliu, è avemu da esse preparatu un pranzu in u bancu. Preparamu l'aringa propietadamente, ma ancu, prima di taglià a carcassa in porzioni, avemu separatu u filettu da l'osse. Tagliate ancu una cipolla, zucca è un limonu è avemu mischju in un pezzu di zucchero, u sali è i poghini d'una pepite. Avà poi a capasti in un vaso di ligumi è di u pesciu, per sperendu una piccula mutazione è pritrambovyvaem. Copertacchendu i fraschi cù stucchi è poni nantu à a parò di a frigorifiera per duie o trè ghjorni.