Katyk

Katyk hè unu di u pruduttu di latti à u pastu di i pòpuli turchiani di nutizie è nutizionale altu. Katyk, cottu sicondu una ricetta tradutta, hà propietaria furtificanti, aiutate à mantene a salute, priservà i giovani è a longevità. U usu regula di stu pruduttu unicu improvisa a digestione è favurizeghja l'immunità.

Katyk hè fatta da latti naturali da a so fermentazioni cù a participazione di e culti bacteriale speciali (cum'è un fermentu per katyk utilizzanu una cumpusizioni di bacillu bruguel è streptococcus làctic).

Da l'altri prudutti di u lattimentu fermentatu cunnisciutu per u fattu chì u latti ùn hè fermentatu micca in a so forma prima, ma fogghi, à volte è aromatizatu à un terzu di u voluminu originale, chì furnisce u pruduttu cù una densità alta è u grassu cuntenutu.

Preparatu cusì, u latte hè fermentatu in u calore (à una temperatura di 20-40 gradi C) per 6-10 siguli, senza messe. Allora a decantazione di u pruduttu finitu hè fatta, dopu chì u restu suzma, chì hè ancu un pruduttu di pruduttu lattice, hè una croce trà u casgiu è a crema agria. Spessu Katyk tinted with fresh cherries or beets. Oghje, i fureste aghjunghjenu ancu katyk bassa in grassu cuntenutu. Pratu katyk pò esse usatu per drentu 2-3 ghjorni. Katyk, età di più di 3 ghjorni, addiventa più àvutu è più nanzu, hè aghjuntu à i corde di grassu è sopopi (katykli).

A ricetta per a cucina katyka in casa

Ingredients:

Preparazione

U latte hè spesu in un cuntainer (cuncetamente ceramica o esmemedata) di cuncetazione parchjata è fritta, ma di manera chì ùn fate micca furore (per esempiu, quandu u caldu ùn hè più di 90 degrees C). Hè piacevule per fà questu in un bagnu di acqua o in un forno cù a calma più bassa. U voluminu hè riddue da 15-30%.

Per preparà u latti preparatu ancu in u curdled, hè filtrata tramezu un pappagallo di chjami nei o giarea percidi diversi volte.

À u tempu chì u pasturezze hè intruduciu, a tampiratura di u latti preparatu ùn deve esse micca più di 40 ° Celsius.

U legatu devessu esse mischjuatu in un pezzu appiccicatu da l'applijazione, da poi poi scupiati, poi poveru in un cuntinuu cù u latto quintu è si stimava (poi pozzu spiegariate in manca di ricetta o zuccherata in u passatu passatu).

A volte una baba bianca, chjappu in tezza fina, o 3-5 sciezze senza fossi per 1 litru hè aghjuntu à u latti quannu, ma questu hè fattu prima di straining. Dopu quì, pusendu un filu di ciliegie in i piatti - questu quì u cateu un gustu particulari. Allora u cuntinuu hè cupartu, impannillata è colpi in un locu caldu per 8-10 ore, almenu. Dopu à questu katyk per evitari perekisaniya deve esse traslatu à un locu frescu (vaghjula hè megliu per rinvià è ricusce).

Katyk, preparatu nantu à u levitu da u primu terzu ciclu, acquistenu un apparenza caracteristica, a cunsistenza è u gustu. A qualità katyk hà un gustu refrescante agradable, una texture densità è homogeneia senza granuli pronunzinati.

Chì puderaghju cocu da una katik?

Katyk pò esse sirvutu com'è un pezzu separatu (hè megliu cù l'arbe piccatedda - hè savurosu è utile), o utilizzatu cum'è una salad dressing, è ancu preparà a soppa ghiacciata ghiacciata nantu à quì, aghjunghje à pastry pè pancakes, flat tortas, pancakes è altri prudutti simili .