Shia Labaf hè involucatu in un scandalu politicu!

L'attività pulitica di i stiddi americani righjuntu u massimu, in riunioni in New York, Chicago, Boston, Los Angeles, dopu l'inaugurazione, era pussibule di veddi parechji atturi è cantanti. L'scala di l'azzioni prugettu stunati cù u so alcunu è u spiritu di rivolta. I primi manifestaru si attivisti di i feminismu è ecunumutamenti, grazzi à i riti suciali, urdinò una "Marti di e donne" in tempu ricu è ricivutu sustegnu da Madonna, Charlize Theron è assai altri. L'accontu di Shai Labash attrae micca menu attenzione, l'avvicinamentu creativu di l'attore di 30 anni chì hè chjaramente chjutatellu in amori cù i citadini di u Novu York è ùn pruvenu micca rinu.

L'attività pulitica di Labaf "Ùn diviserà micca"

Shia Labaf hà ripetitu amparatu cum'è una persona emozionala, pronta per ghjallà per difenda u so puntu di vista, anche i sughjetti. Li sfurtunatuni drunken durante a ghjucà è borra di i puzzicheghji pubblichi - sò in u passatu, ora hà urdinatu a so energia à a creatività. L'articulu di u puliticu creatu sottu u nomu "Ùn ci micca da parte di noi", dedicatu à a prutesta contr'à u presidente in a nova eletta di i Stati Uniti, hà pruvucatu un interesse senza precedente.

À u museu di l'Image Moving, l'attore è i so associati pusonu un stile cun una càmera induve, secondu l'u scopu, ognunu puderia spressione a so vista nantu à a crisa in u statu è in modu di Donald Trump. Hè assumatu chì a camera trasmettarà u terminu presidiale tutale di Trump in una broadcast senza interrupta, ma a mancanza d'urganizazione per parte di Lababath hè dipoi u so rispettu negativu.

À u museu, l'attore è i so associati pusonu un stile cun una camara
Shia Labaf in fronte di a camera, nantu à quale pudete aduprà l'appellu

Aieri, un messagiu video online di unu di i participanti spirammanu Shia Labatta è hà ghjucatu in una lotta cun obscene disassemblimentu. A pulizzia anu da intervene è arrestà l'attore per u vandalismu. L'omu fericite accusò à a Shia di avè dicitu da u pezzu, rascò u so fàccia è l'insultò.

L'amici di l'attuali èranu cundottati per a prutezzione è a polizia anu dettu chì Labaf aghju cummessu, ma senza intrigu malicious.

Shaya pruvò per pruteggià è hà datu u colpu di esse clarificà a relazione. In ghjiru a càmera, parechje nazi chì ci avianu insuffiatu.
L'amichi di l'attore eranu stati à u so difesa
Leghje ancu

In a polizia, l'attore hè stata per parechje ghjornu è detti spegne per u so cumpurtamentu à i difendenti di dritti umani. Ghjudicate da u fattu chì era liberatu u stessu ghjornu da u situ, a falla di Labafa ùn hè micca pruvata. Quandu i porti di u situ apartu per Shaya, imbarcò immediatamente à i "barricades" à i amichi. À l'aspirazione di Ghjesù à a stazioni di polizia, a mamma di l'attore è a moglia, l'attiva Mia Goth, ùn pudia micca cunvince per finiscinu l'attività pulitica. Cum'è l'appressu à statu Shia Labaf, ùn ùn serà micca attuale in film, mentri Donald Trump serà u currentu presidente di i Stati Uniti.

Propriu situ di l'attore, a mamma è a donna stanu aspittendu
Shia Labaf cu a so moglia Mia Goth

Shia Labaf cù a so mamma Shayna