Kendall Jenner pesa trifosfobia

Tutti sò temi da qualcosa, u mudellu riperatore di Kendall Jenner ùn hè micca esvenzione. A zitella pardala da una fobia pocu rara, hè teme l'accumule di picculi fogli.

Cunveità è pienze

Doppu a trifophobia, a rietta di a stanza di TV stata in u so blog. 20 anni Kendall hà dettu chì a so famiglia è l'amichi sò micca infurmati di u prublema. Nun avianu mai pututu davanti à un pianu cun pancetti afflitori è corti, perchè anu petite fogliatti chì spavanu.

Inoltre, u modellu più chjucu ùn ponu vede à i panelli di u focu è u lotus. Parrannu ciò chì l'apprezzarà bè, Kendal hà dettu:

"Quale hè chì sà ciò chì pò ammuccià in questi fogliu?".

Una preoccuperie

L'Associazione Psychiatrice Americana ùn cunnosci micca a fobia cum'è un disordine mentale, ma e persone chì sò esposti à a sperienza assai discomfort reali - tremore nervoso, nausea, marvellità, prurite di a pelle. In u casu di Kendal, cobre "una ansia ansiosa".

Leghje ancu

A strada, ùn hè micca l'unicu rapprisintanti di u clan Kardashian-Jenner, chì suffrissiunia di fobie. Nanzu, Chloe Kardashian ammessi in una serie serbia chì ùn avete micca favuritu u so propriu navel. Quandu ella andà à a duttrina, ùn prova micca di circà l'ochju, è Chloe ghjè per l'uppusizione di tocallu, cumu ella cumencia di chianciallu in tutta a casa!