Sacchetti italiani - marchi

Malgradu l'apparizione in l'ultima durata di una quantità enorme di marchi di cumpunenti, ci sò i so valori eterni. Se l'oghje hè a Svizzera, è si i merci di ghjuchada - hè l'Italia. Hè a so reputazione hè impeccable - high requirements for the selection of materials, high quality production of raw materials and trendy, stylish modern models.

Lista di marchi di sacchetti italiani

FURLA . A famiglia di a fabricazione di sacchetti di culuri è d'accessori hè stata fundata in u 1927. Per tuttu u piriudu di a so esistenza, avianu più u tempu adatta per fuglià e so cumpetenze è offri solu i più boni.

Unu di i mudelli più famusi FURLA - Candy Bag e Candy-Brissima Tour. Questi satelliti femminili originali sò fatte di gomma fiammenti brillanti - ciò chì voi bisognu di e vera donna di a moda! Sti sacchetti creanu un bon animu quandu puderete vede.

COCCINELLE . Questa hè a second luminary trà i famosi marchi di sacchetti italiani. A cumpagnia nata in u distante 1978. A famiglia iniziò a cummercializazione cù l'apertura di una piccula fabbrica per tailoring leather bags, beauticians and clutches. A cumpagnia hè rinumata per u fattu chì, in quantu l'anni 80, quandu era una automatizazione massima di pruduzzione, ùn anu micca mancu una automatizazione automatica. In u 80% tutti i sacchetti COCCINELLE sò stati e cuntinueghjanu a manu. Qualità, sicuru, hè incredibile altu.

TOSCA BLU . Ùn siate intelligente chì a tela Tosca Blu si prisintò trà e marchi di sacchetti di l'Italia solu in u 1998. A so storia iniziu prima - un annu dopu à l'apertura di a fabbrica Coccinelle - in u 1979. U fundatori di a marca - Giacomo Ranzoni capiscenu a perfetta a so pelle è anu selezionatu a materia prima di una certa fabricazioni, chì hà una persistiva resistenza di u rete elevu è una bella presentazione. Per travaglià in a prima produzzione, hà cummunatu solu i meglius maestri. Questu hè diventatu dopu unu di i principii di a cumpagnia.

Marino Orlandi . In l'anni 1970, un altru cuncurrenti appareru tra i marchi di sacchi di taliani italiani. U fundatore di a marca, Marino Orlandi, era ancu cunnisciutu per i so exigenzi di qualità è l'esperienza di i travagliadori chì i produci. I sketches di mudelli futuri, u creatore chì sempre hà pintatu da a carta nantu à carta è po embraztala in a vita. I sacchetti di questa marca si distinganu grazia à una funzione più impurtante: l' impronta originale . Patroni nantu à i prudutti spessu s'assumiglia chjamate sègliu. Per ghjunghje questu effettu, l'armatu è a perforazione sò in a pruduzione è a decorazione.