Pants Skirts 2013

A moda per una ghjira di ghjira hè statu in 1830. A quelli tempi eranu stati vistimenti per e educazione fisica. Eranu longu è moltu crescente, è u cuteddu puderia vedutu solu quandu si movia.

In u 2013, i diseggituri cilibraru i culottes cum'è una tendenza di stagione calurra. Fùbbenu esse presentati à a ricerca di u staggeru di Chanel, è ancu in i cullezzione di Fendi, DKNY, Issey Miyake, John Galiano, Dries van Noten, MGSM è Vivienne Tam. Sò stilichi è pratichi. U librettu di cuttuni moda hè perfetta per a primavera è l'estate. Cumplementu, cunzidini chì stili, culori è tessili sò cunsiderati moda.

Pantaloni

Un tali elementu vestitariu pò esse distanzi differenti. Per esempiu, per andà à travagliu o un eventu di sera, una fetta hè megliu adattatu à u pianu. È per valerà ogni ghjornu di valurizà valute a scelta mudele per i ghjinochji. Comu ornamentu hè necessariu di sceglie un corpu stilusu.

I mudelli di cuddetta di ghianca per a sesta primavera è estiu, prisentatu da i principali designatori, sò fatti di tela ligure, cum'è: raso è seda. Sò prudutti bè cù e so cunbinazione cù materiale trasluzente. Questi inclusi organza, guipure è chiffon. U linu è u linzolu sò ancu populari. Passanu perfemente l'aria, ma troppu rapidu criscinu. Ma per u tempu genovese, indispensibile serà ghjustu ghjuvellu, cuirti è denim. Sti tessuti sò sempre assai dumandesi.

Color Solutions

U visu di pilu cù u biancu hè u più impurtante. I sfumaturi di rosa, emerald, beige è blu sò ancu in tendenza. Prunelli è modelli - hè solu un volu di fantasia. Questu hè chicchi è strippi, è fiori enormi è imagine geomitrici. À a punta di pupularità, un metal liquid liquore.

A moda di fascia in 2013 seranu una gran alternativa à a fasgone. Stu mudellu hè cusitu, uriginali, eleganti è praticu.