Quante modesta per vestiti in u vaghjimu 2013?

U primu passu hè di decisu chì questi sianu chjave in l'imaghjini. Elli stabiliscenu l'estilu di a chjesa in generale. Se vulete mira l'elegante, raccumannammu di aghjunghje diverse pinzei à a vostra imagina per l'ochju 2013.

Avemu rinnovu l'imaghjini: quantu l'eleganti è stylise à vestitu in a cascata?

L'elementu principalu di u vestitori di u vestitori di u castagnu di a donna hè un mantellu. In a stagione di freti passanu assai tempu in i travaglii, chì hè per quessa chì devimu cura di particularità à sceglie l'elementu di vestitariu. In u tempu di vaghjimu di u 2013, hè un prefettu voluminu chì hè preferitu, per esempiu, in forma di coconut. Limitazioni in soluzione di culori sò micca prisenti: sceglie selezziunate varianti di un camellu culore à u culore di culore scuru classico.

Quandu u cunveglianza hè nantu à cumu vistimentu di bellezza è bellissima in u castagnu, pudete micca fà senza "omosessinu" i scarpi - pò mudificà radicali l'image. Per quelli chì vulianu essere femminile, puderete sceglie quattro stivali o stivali cù noti Francesi nantu à un altu ghjuvenu. Se vulete unisce à u nùmmuru di donne vamp , ci vole à selezziunate entre i scarpi cù mudelli chì simbulizanu u culore di l'animali. I inserti di pelle è mette sò trà i favori di questa aliva.

Ogni stagione tenia i so "culori preferiti". L'ùmmente più veru di questa outa-invernu hè blu. Cusì, unu di i sicreti di questu bedridiu per vesti una picciotta in u vaghjimu è l'invernu hè a capacità di dilute l'armariu attuali cù una scala blu. Per esempiu, combina cose básica gris-nìvule cù un mantellu blu, ghjuvelletta, ghjuncenu o faldella brillanti.

Una opzione win-win è cumu vistia bella in u vaghjimu per una donna, atti di stil retro . L'Europa hè stata mischjata per retro things for many season. Autunno 2013 è l'invernu 2014 - ùn hè micca una scepzione. Quante modesta per vestiti in a caduta? Fighjenu in armorii per i belli è di e cose di l'annu: un colpu, arbe o un anellu cù pedi grani culurati, un ghjerzu volumétrico cun viscoso lazzu, un cinturinu cun una veduta di metallo. Excellent fit in l'imaghjini di una bufalce, una saccheghja, chì hà da a mo mamma o avana.

Per fà a metamorfosi ancu più interessante, avete bisognu à utilizà l'accessori longu belli in una nova manera. A ciauru, chì hà duvutu sfruttate sottu pantaloni o una fascia, currettamente a cintura nantu à un mantellu è a chaqueta. Quandu hà righjuntu l'ànima di voluminu chì cuntrastanu bufalini. Avemu l'urdinatu per vincerà stu elementu di vestitariu ùn hè micca nentru, ma à nantu à a ropa supirpala. I niveli di i guanti ùn pò esse rimpiazzati da guanti longu. Pone un bundle di braccialetti nantu à quelli guanti. Sì i vechji guanti si sò abuluti è avvoltei, pudete "revive" elli, using scissors - hè cusì ghjustu i vostri ditte. In un such un ensemble insoliticu, l'accessori massivi sò perfetti.

Hè bisognu à fighjà attente à a maquillaje, ma quandu u minimalist make-up hè in moda. Nisun sombre, una picculu mascara, un accentu in li labbra - lighjate vinu di vinu di lipstick - cusì hè chì tutti i fashionisti necessanu.

E l'imagine di moda: chì fashionable à vestitu à a famiglia di u vaghjimu?

In verità sembe una donna di a sucità. Questu aiutà à a Cashmere sweatshirt, una tagliata trunata o una camina rigginosa, una falda di u lume, stivali è un saccu di moda. A cumminazzioni di un ghiacciata libera, i pantaloni curtume è i sundenti sò più demucratici. Stylistics hè un pocu cura. I catini finti o ardè-carnations rializaranu bè cù l'accessori.

Un esempiu exitosu di una stilosa imatge hè una misura di bruschi, faldidi, slipper-boats à veloce. Color "favori" - viole, verde, mustarda. Opùbuli cunsigliemu di creà una imatge di "pastellu". Per fà questu, avete bisognu, per esempiu, l'ùmmira pastelchi in un paru cù trousers sbagliati è scarpi in u stilu pocu masculinu.

Se prefete comodità è libertà di u muvimentu, l'uttene ideale hè cnfyen jeans (pantaloni o faldes), a cima di oversized, stivali cù fugliale. Comu un capelli di hairstyle, bisognu di scelta "articulu di l'arti".

Ùn fate in sta stagione è senza vestiti. Questa falla hè aggradata da i vistimenti strette scritti. Décurcate cù braccialetti, aranelli, colletti o anelli.

Infatti, ogni zitedda saparia di sapè in modu di moda in u vaghjimu di u 2013. Hè assai simplice, se ùn si scopra à inizione di pruvà.