Costumi russi

Russia mantene cunzunzutu l'antichi usi rusi , chì anu più di 7-10 seculi. Prutezzione è e tradizione ortodosi più antichi è riti pagani. In più di tuttu questu, ci hè ancu folkloru folklanticu rapprisentatu da ditties, refranimi, contatti di fugliali è proverbiu.

Customs and traditions da a famiglia russa

Da tempu immemorial, u capu di a famiglia era u so babbu, era u membru rispettavevule è più rispettu à a famiglia, chì deve avè ubbiditu à tutti. In ogni modu, hà ancu participatu in tuttu u travagliu travagliu, per sapè o cura di pani è di lavora a terra. Ùn ci era micca cusì chì un omu di a casa hà fattu un travagliu fàliu, ma ùn site micca à pusà per quessa nunda, è ci era assai.

Dopu a zitiddina, a ghjinirazioni ghjovira hè statu assaiculatu di abituà à u travagliu è à a respunsabilità. Comu regula, ci parevanu qualchi figlioli in a famiglia, è l'anziani sempre cuvenu dopu à i più ghjovani, è altri educatu. Hè sempre accettata à glurifiche à quelli chì anu più viejo: l'adulti è l'anziani.

Per restu è divèrtiritu era solu in i vacanze, chì eranu relativamente parechji. Tuttu u restu di u tempu, ognunu era occupatu di i ghjurnati: i fossi eranu spinning, l'omi è i picciotti eranu fatti u travagliu, è e zitelle stanu à vede a casa è i zitelli. Hè cresce in generale chì u modu di a vita è i costi di u populu russu vènsenu à noi pricisamenti da l'ambiente campagnolu, perchè a cultura europea era troppu influinzata da a nubiltà è a nubiltà.

Rituali è i costi russi

Molte costumi naziunale russii venenu micca micca da u Cristianescu, ma da u paganimu, ma sò in tutte u rispettu. Se parlemu di e vacanze tradiziunale, avè includeu:

  1. U Natale hè u anniversariu di Ghjesù Cristu. A festa hà e so tradizioni di celebrazione, chì sò diffirennii pocu cumu trà i cristiani è i ortodoxi.
  2. U Bautismu è a Epifania Sènnate sò una festa di u battisu di Ghjesù, è à mezu à tempu una mistura di tradizzioni pagana è cristiana. Questa settimana, e zitelli si stupenu à u cuncessu u destinazione chì vinia (hè vinutu da u paganimu), è in u battèsimu stessu, u 19 di jinnaru, una tradizione hè stata stabilita per immersione in a fonte per esse purificata di i peccati.
  3. A Pasqua di Pancake hè un altra festa, induve i tradizioni cristiani è pagani anu intrepratu. A vacanze cù l'ardenti di una scarabeci hè puramente pagana, ma hè statu timidatu à u principiu di u grandi rapidu prima di Pasqua.
  4. Pasqua hè u ghjornu chì i cristiani celebrennu a risurrezzione di Ghjesù Cristu. Questa festa hè cunservata da u 10 seculu AD. In Pasqua, a ghjente venga à a chjesa per dedicate pastes è uova di pintata.

In più di questi, ci sò parechje altre costumi russi assuciati cù accusità rituali, sia una festa , un funeral, u battèsimu di un zitellu, etc. A cultura di Russia hè forti pricisamenti da a venerazione di i costi è l'abilità di cunserva, passendu i tempi.