Privorot nantu à i candelotti

A cannila hè un simbulu di vita, passione è devozione . Prutirette cù candileri - assai simplicità, ma à u listessu tempu un modu assai efficace. In cunnessione, ci sò parechje scelte per un corpu d'amuri cù vandali! Sì avete qualchì problema in l'affari di amore, vale di pruvà.

Eccu uni pochi manere di spell cù una cannila:

  1. L'amuri spellò nantu à duie candele torci per l'amore di u so maritu - piglià dui candele di cera, torce cù un vinu è dicenu:

    "Quand'ellu si trova cù e so candelli, cusì seremu tiniri cun voi ,

    Allora accende davanti à l'imaghjini è dicenu:

    "Ùn aghju pianu una candela, ma u core è l'ànima di un servitore (nomu di u mo maritu) per me incelli, eslavu (nome di a donna), per sempre" .

    I candelli sò inchjati novi volte.

  2. Prisentu à e chjusi di a chjesa per u ritornu di u so maritu - sì ghjucatu da un maritu o un omu amatu, cumprà una candela in a chjesa, u lume di u mumentu, leghjite:
  3. "Cum'è un servitore di Diu (u nomu di a donna), fù battezu in a chjesa sottu a mamma di u Signore, cù a so padrina, è cù a so mamma. A mamma di a Santissima Madre di Diu, dà u pardonu perchè u battèsimu. Aghju aiutu, piace u mo maritu à mè. Amen!

  4. Strong privorot nantu à candele - stu scruveru per u spellore d'un amare ùn hè assai forte. U privorottu hà fattu in u cimiteru è, sussegwentement, in regula, quellu urtesi ùn pò esse micca annullatu.

Cammina cù una candela chjara entre i fossa. Lighendu u verificatu, finu à chì a vela cumincia.

"Ughju venite à a cità grande, hè à u chjesa. Ci sò boni quì. I cammina nantu à a fila, vede e case in i locali. I cruci si stannu, i morti sò dorme. I Sisteri, cullà, fratelli, svegliate, aiutanu, aiutatimi, piglià u cori di u servitore di Diu (nome di persona amata). Pigliate, sipolanu di tutte e persone da e donne, da e fiorini, di u battèsimu, di l'impuru è di u sumere, da u bughjone è di a luce, da u magre è di grassu, da l'occhi azzurri, da l'occhi neri, da l'occhi grisici è di l'ochji verdi, perchè ellu si raligrarà è camminava, è fughjì à u mio partitu solu. Tutti cuddà è fate a mo bianca nantu à e mo mani, l'aspettu cercatu u mio, è eru Hè più dolce ca u meli di Mai, dolce di u sole di u rosu. L'aghjunghje, è attaccà à u cimiteru, u ferru, à e vostre crescita, à u mo corpu. Amen!

Pruvate di sceglie un locu per leghje per esse ch'elli ùn intreteranu più, perchè chì u mortu ùn hè micca purtatu. Inoltre, sottu nisuna circustanza, pudete vedere un amare per trè ghjorni. Dopu novi ghjorni, riiscite stu prucedimentu prima. Allora dopu à quaranta ghjorni, ghjunghje à u cimiteru novu è fà ciò chì cù a candela.

Prutirezzu nantu à candeli - cunsiquenzi

Tuttavia, vogliu avvertà. Pensate attenti à u pudere di i vostri sentimenti prima di decide di fà u spellu d'amuri. Perchè pò succorsu, perchè dopu un certu tempu, a persona chì hè aggrancata per voi sarà micca intimidante à voi, ma, sfortunato, serà impussibile di trattà cù i so sentimenti. Ancu s'ellu ci sò assai scuperte diffusioni di i cosi d'amuri, ma per rinvià ciò chì era prima hè assai più difficili cchè à cecciu.