Casalinga in a Ritu Ortodoxa - règuli

Per fà un u matrimoniu in l'aghjuntu, necessariu solu un desideriu mutuale, una penalità di u statu di l'statu è una storia. I règule di u casu in Ortodòssimu sò assai più difficlii, è se qualchissia ùn hè micca osservatu, allura a zia serà impossible.

E règule di e casate in a Chiesa Ortodoxa

Prima di decide un tali passu rispunsevule, assicuratevi di studià tutte e règule di u casale Ortodoxu, postu chì quellu chì hè strittu è obligatori.

  1. Per a vanda, i dui cagiuni sò deve esse ghjustificatu i cristiani. In casu di a famiglia hè permessa cù cristiani d'altre indicazione - Catolichi, Luterini, Protestanti. Ma i figlioli chì sò nati in u matrimoniu deve esse battezi in rigrettu ordine. A matrimoniu cù un buddista, un musulmane è un rappresentante di qualche altra fe hè impussibule.
  2. A cerimma di a matrimoniu hè pussibile solu dopu a cunclusione di u matrimoniu ufficiali in l'aghjuntu. Casi, quandu questa modu si scuntrà i difficultà, sò risolti individuallymente - per queste avete dumandatu à a chjesa.
  3. U sposu hè pussibile solu in certe epichi, quandu a ghjesgia ùn passene micca. Quandu sceglie a data di a festa, riferite à u calendariu di l'igiene ortugno.
  4. A matrimoniu, cù u matrimoniu ufficiale, hè dispunibule per i persone maiori di 18 anni di età.
  5. Ùn ci sò nisuna restrizioni à i invitati di u sacramentu - pudete invià ognunu a vulete.
  6. U matrimoniu pò esse realizatu nant'à u stessu ghjornu cun cunclusione di un matrimoniu ufficiale, ma hè fisicu assai difficili.
  7. A matrimoniu serà denegatu à e persone chì sò di qualunque diploma di parenti.
  8. Hè necessariu di marità in robba intraggiativa. Idealmentu, a sposa averà pussessu un vistitu chì esconde mani, spalle, spalle è di corsi. Se u vestitu hè senza maniche, hè bisognu di un mantellu in i so spalle.
  9. U matrimoniu hè permessu à esse stampatu nantu à a film, ma deve esse fattu dopu un preghellu cumune cù u prete.
  10. Disolviu u matrimoniu di a ghjesgia hè assai difficiule, perchè hai bisognu di cunclusu solu quandu sò cunfidenti in l'associu è in a vostra unioni. A matrimoniu pò esse postu più di trè volte in a vita. Si qualchissia da un coppu era digià in un matrimoniu di a church, prima hè necessariu di ottene u so dissoluzzioni.
  11. Hè impussibile di casà cù e persone, unu o dui chì sò in casu à spessu cù un antru.
  12. Qualchidunu quistioni chì avete, hè necessariu di decide rigurdamenti cù u sacrificadore, è micca cù u vigilevule, l'àvuli-parrocchiale o a vendezza in a cresia.

Tutte e règule di a festa di a matrimoniu hè stritta, è s'ellu ùn sò micca rispettatu in a matrimoniu, a coppula pò ricusate. Per via, se a donazione stabilita per a vanda hè troppu grande per voi, pudete parlà cù u sacerdotu, spiecanu a situazione è accunsenu à un altru quantità.

I Regoli di i sposi per selezione i tistimonii

Dopu à tutte e règule chì hà cunsideratu, prima chì a coppia di a matrimoniu hà ancu deve esse chjappi tistimonii, o meglii omini. Hanu da rializà a missione rispundente, chì hè regulata da reguli supplementari.

  1. Se per u matrimoniu ordinariu, hè persunale di sceglie ghjente novi unmarkiti, da chì tradiziunalmenti hà sceltu una coppetta cù i zitelli, preferibbilmente un casonu, per a vanda. À presentu, ùn hè micca una regula obligatoriu. Oghje pò esse maritarè, o ùn anu micca rilazioni cù l'altri. Ùn eletta micca una coppiu chì hè quasi da maritaru: u rituu dani nascita un parentesgiu spirituali trà elli (cum'è parechje è un padrino, per esempiu), è questu hè micca indelicatu. Perchè un coppiu maritatu digià, ùn ci n'hè micca effetti negattivi.
  2. I prugetti deve esse battezi, familiar cù e règule di a chjesa. Questa hè una regula stretta, è se ùn avete micca bè cumplicata, pudete esse rifieghjutu à u casu.
  3. Hè cresce chì i teste sò sempri assuciati cù i novi omosessuale, per quale si valerà sceglia una parola intelligente.
  4. Per fà fà più faciule per i tistimoni di mantene a corona nantu à a testa di i novi, sò da esse di l'altitudine alte o altitudine, è ancu un forte forte è persistenti.

Sì vo avete una perdita, cumu si sceglie un par adattatu per tutti i parametri, hè megliu di casu senza tistimoni, a ghjesgia ùn hè micca pruibitu. Questu hè megliu per piglià e tistimonii di u matrimoniu spirituali di e persone chì ùn guariscenanu i cumandamenti è di cundore i vive inglesi.