Cumu riciviri a Santa Comunioni?

Sapendu cumu faci cumene in a chiesa, pudete sanu à cunfessione, pulisce l'ànima è disperse di i pinseri oppressivu. Tutti i remorsu pò esse abbandunatu. Puderete l'ali, è a cuscenza serà chjara è micca solu davanti à Diu, ma ancu da e persone. Questu in fattu si pò esse chjamatu sensu unicu, chì ogni unu di noi tenite experientzia. Per questu l'ànima per esse guarita in u prucessu di passà a cunfissioni, unu deve sapire cumu cunfessi è cuncepimentu.

Cumu riciviri a Santa Comunioni?

Per avè una risposta à a quistione di cumu riciviri a Santa Communion per a prima volta, hè stallatu u seguente:

  1. Ci hè una sensibilizazione chì un oghjettu pecch'è hà impegnatu, deve esse un pattu sincere sinceru in l'affari propiu.
  2. A prisenza di u desira di sempre per sorte u peccatu perfectu, senza esse ripetiri più in a vita, deve esse a presenza di a fede in Diu è a speranza chì dà cura à a misericòrdia li duverà.
  3. Ci hè una bisognu forte chì a confessione secreta hè carattarizata da a presenza di u putere di purificazione è u retirazzione per l'usu di a preghiera santa è à una cunfessa sincerea di i peccati.

Preparatori per u sacramentu

Immediatamente prima di l'iniziu di a cummunione, almenu trè ghjorni, deve osservate un postu certu. In tuttu u settimana hè reculatu di leghje i Akathisti à l'Angel di u Guardianu, u Teatokos, u Signore, se vulete, ancu pudete leghje Nicolau u Mercatuur di vista è u restu di i santi. À a vigiglia davanti à a cummunione, deve à passà à u sirviziu di a ghjurnata, è ancu di leghje e preghere prima di u principiu di u sacramentu santu per a cummunione.

I pricheghini ci anu include tres canoni (l'Anghjulu di u Guardianu, a Mamma di Diu è u Salvadore Penitential), è ancu deve lettura di a preghiera per u sognu per vene, è a regula per a cummunione. Hè all necessary to read without fail. U ghjornu di a cummunione stessu, hè cunsigliate micca di bè nunda è ùn manghjaraghju finu à a mezzanine. Dopu à a matina, avete bisognu à vultà in u tèmpiu è in u principiu di a liturgia veneranu vicinu à u saccu Calice Cumunità. Dopu chì a liturgia hè stata completa, avemu bisognu à ringraziari a Ddiu è vai in u mondu per cumincià à fà boni scorsi. Questa scumessa schjarò è sguassà a cugliera accumulata da l'anima.