Monkey Mia Beach


L'Australia hè un paese di cangurus, emus è boni beddi platti pittoresca. Sò più in quì chì in ogni altru paese in u mondu, perchè u cuntinenti hè lavatu da l'acque di dui oceani. Una di i platini più famose in Australia hè Monkey Mia, situatu in a parti occidentali di u paese. Scupremu ciò chì attrae assai turisteri di tutte e mondu.

Chì hè interessante da Monkey Mia Beach (Australia)?

A principale principale di sta spiaghjolu hè a so abitudine, o più bien, i invitati - i golfi di bottlenesi. Quelli di vele à i bassi, induve sò esperendu una folla di turisti. A ghjente hà appena à queste distanza da a civiltà di a regione per l'uccasioni di cumunicà cù i delfini in u so habitat naturale. In questu sensu, a Monkey Mia hè a sola spiaggia di u so tipu!

A legenda dice chì un ghjornu a donna di un pescatore lucale si nutria un ghjovinu dolphin accidentalmente natava in queste acqua, è u ghjornu dopu si ne turnò. In ogni casu, per più di 40 anni, un pappatale di delfini hè stata annantu à a Monkey Mia in ogni dumanda. Ricivutu a so parte di pezzi frischi - micca più di 2 chilò tutti, perchè i dolphins bottlenose ùn sò micca borguli, acquistendu indipindentamente u so propiu alimentu, è insegenu à caccia i so zitelli. In ritornu, i turisti anu a pussibilità di cumunicà cù sti belli criaturi. Sò permessi di ferru in i so posti, è vicinu à l'ochji è l'ochju di respirazione - hè stata pruibita. Tutte e règule di cumpurtamentu per i turisti sò detallati nantu à numerosi pilastri attornu, è i bandieri cunzignati cuntrolanu u prublema toccu di cumunicà cù i delfini.

Ogni annu tenintu u so nomu. U più anticu hè u delfinu Nikki - sperti vanu chì hè circa à u 1975 nascita. In total, 13 delfini vanu à a spiaggia, 5 di quali sò alimentati senza teme da e mani di una persona. Ci hè un delfini nantu à i filichi. Ma i monos in vicinanza di a Monkey Mia beach, anche u so nome, ùn sò micca truvati. Ci sò dui virsioni: sicondu unu d'elli, a parola "Mia" significa "refuggiu" in a lingua di l'aborigini lucali, mentri "Monkey" hè u nomu di u bastimentu à u quale u malese accadì à ottene perle. Sicondu una altra versione, u fiumu ritorna u nome grazie à i picciottu petri, chì anu allughjatu da i mondlandi novi di l'empiechi chì sughjenu perle in l'acqui locale.

Funzioni di Vacanze in Monkey Mia

A più bona ora di visità a Monkey Mia hè di nuvembre à maghju. Stu piriu hè u più chinu è ùn ne nun amminiscenu chiuvuli torrenti. Tuttavia, tenite in mente: ancu in u veranu australianu, a temperatura di l'acqua di mare nantu à sta spiaghja ùn sia più di 25 ° C. Puderete in questa zona solu in un hotel - Monkey Mia Dolphin Resort. U prezzu di a stanza hè di media da u $ 100. per ghjornu. A megghiu scelta hè à pagà un caru è impunite à a cità più vicinu Denham, situatu 25 km. Ci hè una bona una scelta di hotels - però, i prezzi in questa regione sò circa appressu nantu à u listessu livellu.

I turisti chì anu venutu à a spiaggia Manki Mia, anu l'oppurtunità micca solu per cumunicallu cù delfini è di sunbathe in a spiaggia. Sì bachi in u Cliff Bay Red, pudete visità una splutazioni perla unica, l'unica in l'Australia uccidentale. Diceranu chì i perle si sò cultivati, è perle si pò permessu di esse acquistatu.

Cume si pò accade à Monkey Mia Beach?

Per arrivare à u mitiu «delfins» di Monkey Mia in Australia, i turisti arrivanu à u cuntinenti per l'aeroportu internaziunali di Perth . Allora abbià un caru o piglià un taxi per coperà una distanza di 900 km à u nordu. L'autra opzione hè di vola da Perth à Shark Bay Airport, chì si trova vicinu à a Monkey Mia Beach.